Pirmas dalykas, kurio Anita paprašė, buvo pirmosios pagalbos rinkinys. Tačiau netikėtai jame nebuvo reikiamų vaistų.
„Buvo daugybė pleistrų, marlės tvarsčių, korvalolio, valokardino .... Iš visko, kas buvo šioje dėžutėje, o ji buvo gana didelė, pravertė tik paracetamolis, nes jis malšina galvos skausmą. Paprašiau, kad paieškotų kaptoprilio, kuris sumažins spaudimą. Jo ten nebuvo... Pirmosios pagalbos rinkinys buvo nepilnas“, - sakė gydytoja.
Laimei, kiti keleiviai turėjo vaistų, kurie padėjo moteriai pasijusti geriau. Tačiau gydytoja nesupranta, kodėl pirmosios pagalbos rinkinys buvo toks mažas.
Tuo pat metu „airBaltic“ atstovai tvirtina, kad pirmosios pagalbos vaistinėlės turinys atitinka normas ir yra patvirtintas Civilinės aviacijos agentūros.
„Mūsų vaistinėlėje esantys vaistai gali padėti nuo viduriavimo, galvos skausmo, nosies užgulimo, todėl keleiviams gali būti lengviau skristi ir pasiekti kelionės tikslą. Jei keleiviui pasidarytų blogiau, būtų priimtas sprendimas lėktuvą nutupdyti artimiausiame oro uoste“, - paaiškino ‚airBaltic‘ atstovas spaudai Gatis Stanga.
Pirmosios pagalbos priemonės skiriasi tarpžemyniniuose skrydžiuose ir vadinamuosiuose trumpojo nuotolio skrydžiuose, t. y. kai orlaivis keliauja per Europą ir turi galimybę nusileisti.
Tačiau ar papildomi vaistai nebūtų pigesni nei avarinis nusileidimas?
„Skrydžių palydovai nėra medicinos specialistai. Jie gali suteikti pirmąją pagalbą avarijos atveju. Tačiau jie negali suteikti išsamaus gydymo skrydžio metu. Todėl pirmiausiai keleivius, kurių gyvybei gresia pavojus, reikia nuvežti pas medicinos personalą, kuris atitinkamai elgiasi pagal savo žinias ir kompetenciją“, - aiškino Latvijos civilinės aviacijos agentūros Operatyvinių situacijų departamento vadovas Aivis Vincevs.
„airBaltic“ neatmeta galimybės, kad po kurio laiko, jei bus nuspręsta, kad tai būtina, pirmosios pagalbos rinkinio turinys bus papildytas.
Šaltinis: press.lv
Rašyti komentarą