Verslai grįžta: daugiau negu 20 užsienio šalių prekių ženklų pasirengę įžengti į Rusijos rinką

(1)

Daugiau negu 20 užsienio šalių prekių ženklų pasirengę įžengti į Rusijos rinką dar 2023 metais. Tokią informaciją, remdamasis konsultacijų įmone „NF Group", paskelbė informacinė agentūra TASS.

Patikslinama, kad vystymosi planus Rusijos rinkoje pristatė 23 prekių ženklai iš tokių šalių kaip Iranas, Kinija, Kazachstanas, Baltarusija, Pietų Korėja, JAE, Turkija, Indija ir Italija.

Taip pat teigiama, kad šiais metais Rusijos rinkoje jau pradėjo veikti 19 naujų prekių ženklų iš Turkijos, Kirgizijos, Baltarusijos ir kitų šalių, tačiau konkretūs prekių ženklai įvardinti nebuvo.

Analitikai nustatė, kad didžioji dalis įmonių veikia drabužių ir avalynės segmente (73,9 proc.). Likusios dirba „Prekės namams", „Elektronika" bei „Knygos ir suvenyrai" srityse.

Oficiali Rusijos žiniasklaida ir atsakingos institucijos teigia, kad vietos gamintojams faktiškai pavyko pakeisti iš šalies pasitraukusias užsienio įmones.

„NF Group" analitikai nurodė, jog vietos prekių ženklai, tokie kaip „Gloria Jeans", „Befree" ir universalinė parduotuvė „Stokman" Maskvoje užėmė 85 proc. prekyviečių plotų, anksčiau priklausiusių švedų H&M bei japonų „Uniqlo" prekių ženklams.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder