Klaipėdos meno bienalės atidaryme kvies paragauti meno

Penktadienį, rugsėjo 5 d., prasidės pirmą kartą rengiama Klaipėdos meno bienalė „Saulėlydis kas dvejus metus“. Poetiškas pavadinimas - tai ne astronomijos pamoka, o kvietimas iki spalio pabaigos pasinerti į šiuolaikinio meno pasaulį.

„Ar kada jautėte, kad laikas tarsi sustoja, kai stebite besileidžiančią saulę? Būtent tą jausmą, tą perėjimą iš vienos būsenos į kitą, ir kviečia patirti renginio organizatoriai.

Pagrindinis bienalės žodis - tranzitas. Ir tai ne tik apie laivus uoste ar keliones. Tai jausmas, kai atrodo, kad esi „tarp“. Tarp senų ir naujų idėjų, tarp asmeninio gyvenimo ir globalių įvykių, tarp ramybės ir chaoso.

Šiuolaikiniame beprotiškame tempe mes dažnai pametame laiko nuovoką.

Būtent menas gali padėti mums sustoti ir suprasti, kas vyksta mumyse ir aplink mus.

Klaipėda šiems dviem mėnesiams taps ta vieta, kur susitiks didelės idėjos ir asmeniniai jausmai", - rašoma pirmosios Klaipėdos bienalės pranešime.

Parformansas - vakarienė

Oficialus bienalės „Saulėlydis kas dvejus metus“ atidarymas įvyks rugsėjo 5 d. 17.30 val. KKKC Parodų rūmuose.

Renginį 19 val. pratęs performatyvi vakarienė KKKC Parodų rūmų kieme, kurią surengs tarp Vilniaus ir Bombėjaus gyvenanti menininkė Malka Sultan.

Visi susirinkusieji taps vakarienės dalyviais, o maistas - būdu pajusti akimirką, ištirpdyti atstumą tarp menininko ir žiūrovo ir pradėti bienalę kaip jaukią, bendruomenišką ceremoniją.

Vakarą užbaigs atlikėjos Matildos (aka Kamilės Krasauskaitės) pasirodymas „CAPE Šiaurinis“.

Kinas ir šokis

Rugsėjo 6 d. Klaipėdos bienalės renginiai persikels į „Kultūrų fabriką“. „Arlekino“ kino salėje nuo 16 val. bus parodyta Berlyne, Vienoje ir Tbilisyje gyvenančios ir kuriančios eseistės, kino kūrėjos Teklos Aslanishvili filmų trilogija „Kalnas kalbasi su jūra“, analizuojanti mūsų santykio su planeta temą, atskleidžianti, kaip didžioji politika ir verslas keičia kraštovaizdžius ir žmonių gyvenimus.

Vakarą „Kultūros fabrike“ pratęs hipnotizuojantis šokio performansas „Buvimo vieta“.

Švedų menininkas Aske Thibergas, pasitelkęs pasikartojančią muziką ir minimalistinius judesius, privers susimąstyti: kur yra riba tarp žmogaus ir mašinos? Kas ką valdo - menininkas muziką ar muzika jo kūną, paverstą automatizuotu avataru?

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder