Brangus remontas ir daugybė problemų: ekspertai įvardijo 11 visureigių, kurių reikėtų vengti
(1)Konkrečiai GOBankingRates kalbėjosi su automobilių ekspertu Chrisu Pyle'u ir ilgamečiu „MDP Diesel & Auto Repair“ savininku Mike'u Winteriu, kurie įvardijo 10 visureigių, kurių nereikėtų pirkti.
Land Rover Range Rover ir Land Rover Discovery
Land Rover visureigiai turi liūdnai pagarsėjusią blogą reputaciją, kai kalbama apie kainos ir kokybės santykį ir patikimumą.
Mike'o Winterio teigimu, šis modelis turi labai daug problemų, dėl kurių jis yra prastas pasirinkimas vairuotojams.
„Siaubingas nusidėvėjimas ir perpardavimo vertė, labai didelės remonto išlaidos,... elektros, aušinimo skysčio, turbinos problemos“, - sakė ekspertas.
Chrisas Pyle'as taip pat kritikavo „Land Rover“, tačiau, jo nuomone, būtent „Discovery“ reikėtų vengti:
„Jų priežiūra yra brangi, jei atliekate tik bendrą techninę priežiūrą, o kai jie sugenda, dalių ir darbo sąnaudos yra didelės.“
Toyota 4 Runner
Pyle'as teigė, kad šio modelio problemos susijusios su jo kaina ir netinkamu automobilio naudojimu.
„Tai puikus automobilis tiek viduje, tiek išorėje - pirkiniu nenusivilsite.
Blogai yra tai, kad jis skirtas važiuoti bekele, o dauguma [žmonių] nevažinėja bekele.
Taigi mokate už funkcijas, kuriomis niekada nepasinaudosite.
Norint likti greitkelyje, geriau rinktis kitą, pigesnį visureigį“, - pataria ekspertas.
Volkswagen Taos
Žurnalo „Consumer Reports“ (CR) duomenimis, „Taos“ nuo 2024 m. bus antras mažiausiai patikimas automobilis.
Su tuo sutinka ir žiema, nes šiam visureigiui gali prireikti dažno ir brangaus remonto.
Jeep Cherokee Wagoneer ir Jeep Wrangler Gladiator
CR taip pat įvardijo „Jeep Grand Cherokee“ ir „Grand Cherokee L“ kaip mažiausiai patikimus automobilius 2024 m. ir pripažino „Jeep“ blogiausiu automobilių gamintoju tarp 34 markių.
Pasak Winterio, šis modelis turi „elektros, pavarų dėžės ir alyvos sunaudojimo problemų“.
Ekspertai taip pat mano, kad „Wagoneer“, be daugelio kitų problemų, yra tiesiog „per brangus, su siaubingu nusidėvėjimu“.
Kalbėdamas apie „Wrangler“ ir „Gladiator“, Pyle'as pabrėžė:
„Jie negarsėja variklio ilgaamžiškumu.
Kaip ir „4Runner“, jie skirti važiuoti bekele.
Problema ta, kad savininkai juos įveikia bekele, o paskui skundžiasi dėl važiavimo greitkeliu.
Jie triukšmingi, svyruoja, o kai lyja, minkštas stogas prakiūra.“
Hyundai Tucson
Winteris teigė, kad „Tucson“ yra „tiksinti bomba su uždelstu laiku“ dėl „rimtų variklio ir (arba) transmisijos problemų ir didelio variklio gedimų skaičiaus“.
Pasak „CoPilot“, pastaraisiais metais „Hyundai“ pagerino savo patikimumo reputaciją, todėl jei planuojate pirkti šį automobilį, venkite senesnių modelio metų, t. y. 2011, 2012 ir 2015-2017 m.
Ford Escape EcoBoost ir Ford EcoSport
Ford Escape EcoBoost ir EcoSport skiriasi savo dydžiu, tačiau, pasak „Winter“, remonto ir patvarumo problemų yra abiejuose visureigiuose.
Kalbant apie „Escape“ modelį, „patikimumas nėra geras dėl aušinimo skysčio problemų, anglies sankaupų ir alyvos sunaudojimo“, o „EcoSport“ yra tiesiog „baisus vairuoti, su didelėmis variklio problemomis / gedimais ir didelėmis remonto išlaidomis“, pažymi ekspertas.
Chevrolet Tahoe ir Suburban, Ford Expedition, Lincoln Navigator, Cadillac Escalade
Tuo pačiu Pyle'as papasakojo ir apie probleminių pilno dydžio visureigių grupę, kurių reikėtų vengti.
Tai „Chevrolet Tahoe“ ir „Suburban“, „Ford Expedition“, „Lincoln Navigator“ ir „Cadillac Escalade“.
„Jie yra dideli, sunkūs, ne aerodinamiški ir geria benziną.
Jie skirti šeimai vežti ir kemperiams vilkti.
Per daug šių automobilių savininkų retai vežasi daugiau nei keturis keleivius ir niekada nieko neveža.
Mokate daug, kad gautumėte daug, bet tai nėra tai, ko jums iš tikrųjų reikia“, - aiškino ekspertas.
Range Rover Evoque, Mercedes G550/GLS/EQS, Audi RS Q8, Lexus LX ir BMW X7 yra aukštos klasės visureigiai
Pyle'as taip pat paminėjo keletą prabangių visureigių.
Pasak jo, šios transporto priemonės yra „tiesiog per brangios“.
„Yra pigesnių visureigių, kurie atrodo taip pat gerai ir turi panašias savybes, tačiau kainuoja dešimtimis tūkstančių mažiau.
Be to, jums nereikės ieškoti remonto dirbtuvių, kurios iš tikrųjų imsis jį taisyti, kai jis suges.
Pirkti automobilį, kainuojantį daugiau nei 100 000 JAV dolerių, yra kvaila, o daugumai žmonių tai vis dar per didelė kaina“, - pabrėžė specialistas.
Šaltinis: unian.net
Rašyti komentarą