Ferrari F80“ yra LaFerrari modelio įpėdinis, kurio pavadinime italai grįžo prie F40 ir F50 modelių indeksavimo Hibridinis naujovės jėgos agregatas sukurtas naudojant ‚Formulės 1‘ ir ištvermės lenktynių technologijas.
Jos pagrindą sudaro trijų litrų V6 variklis, kurio galia siekia 900 AG (850 Nm) ir kuris dirba kartu su trimis elektros varikliais: du perduoda trauką priekiniams ratams, o vienas sumontuotas gale.
Bendra visos sistemos galia – 1200 AG. Iki pirmojo „šimtuko“ ji leidžia įsibėgėti vos per 2,15 sekundės, iki antrojo – per 5,75 sekundės. Didžiausias greitis – 350 km/h, o stabdymui nuo 100 km/h greičio superhibridiniam automobiliui reikia tik 28 metrų.
Viena iš naujovės funkcijų – „Boost Optimisation“ technologija, kuri praverčia žiedinėse lenktynėse, įsimena rato konfigūraciją ir automatiškai įjungia „Boost“ tose atkarpose, kuriose, jos manymu, tai būtina.
Modelio ilgis – 4840 mm, ratų bazė – 2665 mm, svoris – 1525 kg. Hiperautomobilyje įrengta aktyvi aerodinaminė „plunksna“, kuri, važiuojant 250 km/val. greičiu, gali sukurti iki 1000 kg prispaudžiamosios jėgos.
F80 turi tradicinį dviejų sėdynių išdėstymą su į pilotą orientuota interjero architektūra – „Ferrari“ ją vadina „1+“. Vairuotojo sėdynė yra ryškiai raudonos spalvos sportinis „lopšys“, o juoda keleivio sėdynė yra pasislinkusi į galą ir vizualiai susilieja su interjeru.
F80 kaina yra rekordinė serijinės gamybos „Ferrari“ kaina, kuri prasideda nuo 3,6 mln. eurų – dvigubai daugiau nei neseniai pristatyto „McLaren W1“.
Bus pagaminti tik 799 šios versijos automobilių egzemplioriai.
Rašyti komentarą