Pirmasis Škoda Superb 1934 m. / Nuotrauka: Vikipedija
Nors "Škoda" išgarsėjo nebrangiais masinės rinkos automobiliais, jos istorijoje netrūko prabangių modelių.
Pavyzdžiui, nuo 1924 m. čekų bendrovė surinkinėjo brangius "Hispano-Suiza H6" automobilius.
Skoda Superb 1937 m. su ateljė Sodomka kėbulu / Nuotrauka: Skoda
Vėliau sekė Škoda 860, o jos įpėdinis buvo 1934 m. Superb sedanas.
Dideliame 5,5 m ilgio automobilyje buvo montuojamas 2,5 l 55 AG šešių cilindrų variklis, kuris leido išvystyti 110 km/val. greitį.
Jis turėjo nepriklausomą visų ratų pakabą ir galingus stabdžius.
1939 m. Skoda Superb 4000 / Nuotrauka: Skoda
Vėliau pasirodė "Škoda Superb" su 2,9 l (65 AG) ir 3,1 l (85 AG) varikliais, o 1939 m. debiutavo "Škoda Superb 4000" variantas su 4,0 l 96 AG V8 varikliu, kuris automobilį pagreitindavo iki 135 km/val.
Atnaujintas 2001 m. "Škoda Superb / Nuotrauka: Škoda
Kartu su sedanais gaminti kabrioletai, taip pat automobiliai su išskirtiniais pritaikytais kėbulais.
Iki 1949 m. buvo surinkta keli šimtai "Škoda Superb", o vėliau Čekoslovakijos komunistinė valdžia nusprendė padaryti galą prabangiam modeliui.
Skoda Superb 2008 su originaliomis bagažinės durimis / Nuotrauka: Skoda
Atgaivinti "Škoda Superb" nuspręsta 2001 m. Iš pradžių tai iš tiesų buvo pailginta "Volkswagen Passat" versija, tačiau vėlesnės flagmano modelio kartos tapo išskirtinesnės.
Neapsieita be originalių sprendimų. Pavyzdžiui, 2008 m. "Škoda Superb" turėjo originalias dviejų sekcijų bagažinės duris: jas buvo galima atidaryti stiklu, kaip hečbeke, arba tik pakelti dangtį, kaip sedane.
Skoda Superb 2024 / Nuotrauka: Skoda
Jubiliejui ruošiama nauja "Škoda Superb" karta.
Modelį galima rinktis benzininę, dyzelinę ir hibridinę versijas, išvystančias iki 265 AG.
Rašyti komentarą