Garsus mechanikas prasitarė koks stilingas naudotas automobilis turi daugybę gedimų
(1)Naujausiame savo "Youtube" vaizdo įraše automobilių mechanikas apžiūrėjo 2013 m. "Range Rover Evoque", kuris priklauso vienam iš jo klientų.
Pasak jo, šis automobilis atrodo gerai, tačiau gali turėti elektros problemų, rašo "Express".
"Be jokios abejonės, tai gražūs automobiliai, jie labai patogūs, daug vietos kojoms, turi padorią bagažinę, kurioje galima nuleisti sėdynes ir vežti nemažai daiktų.
Ir nepaisant to, kad žiemą praleido Rodo saloje, jis nėra itin surūdijęs.
Tačiau jis [savininkas] nerimauja, nes turi draugą, kuris turi tokį patį 2013 m. "Range Rover Evoque", o jo transmisija kainuoja 13 000 dolerių, jis mokėjo už specialią garantiją ir pradėjo gauti tam tikrus gedimų kodus.
Taigi ketinu jį nuskaityti ir išvažiuoti į kelionę", - sako Skotas.
Pažymima, kad pirmosios kartos "Range Rover Evoque", kuris buvo gaminamas nuo 2011 iki 2018 m., buvo pirmasis kompanijos kompaktinis prabangus visureigis, kuris tapo labai populiarus dėl savo gražaus dizaino ir malonaus vairavimo stiliaus.
Range Rover Evoque / Vikipedijos nuotr.
Tačiau leidinys pažymėjo, kad kai kurie savininkai susiduria su sunkumais eksploatuojant šiuos automobilius.
Remiantis britų leidinio "WhatCar?" atlikta patikimumo apklausa, daugelis vairuotojų tikina, kad jiems yra tekę patirti pavarų dėžės gedimų, o daugeliui kitų - susidėvėjusių smagračių ir neteisingai sureguliuotų galinių ratų.
Taigi straipsnyje pažymima, kad nors naudotų automobilių pirkėjai gali įsigyti pirmos kartos "Range Rover Evoque" už maždaug 6 000 JAV dolerių, vairuotojams, norintiems rasti patikimą egzempliorių, patariama išleisti bent jau daugiau nei 12 000 JAV dolerių automobiliui su nedidele rida ir gera techninės priežiūros istorija.
Apžiūros metu Scotty Kilmeris prijungė įrankį, kad nuskaitytų 2013 m. pavyzdžio gedimų kodus. Jis teigė, kad su konkrečiu jo taisytu automobiliu buvo keletas nedidelių problemų.
"Mes ketiname atlikti automatinį nuskaitymą ir yra 40 komponentų, kuriuos jis gali nuskaityti.
Kaip visada "Range Rover", kaip matote, yra daug gedimų - vien transmisijos valdymo modulyje yra 30 gedimų.
Žinoma, kai kurie iš šių dalykų yra nereikšmingi, tačiau tai gana būdinga bet kuriam "Range Rover" ar net bet kuriam angliškam automobiliui.
Vėlesniuose modeliuose prijungus skenerį, kodai gaunami iš visur.
Elektra ir anglai nesuderinama, galbūt jų automobiliams reikėjo likti tamsiaisiais amžiais su žvakėmis", - pabrėžė ekspertas.
Kai Skotas ištrynė gedimų kodus ir sėdo prie vairo, jis spėjo, kad nors "Range Rover Evoque" priežiūra gali būti brangi, jis gerai važiuoja ir gali tilpti bet kur.
"Dabar jie gana minkšti ir smagūs vairuoti - tokie jie parduodami.
Jie taip pat gerai atrodo, kaip ir "Jaguarai". Neatsitiktinai jie vadinasi "Jaguar Land Rover", nė vienas iš jų negarsėja tuo, kad gamina automobilius, kurie nuolat negenda.
Vairuojant "Range Rover" Rodo saloje yra viena gera savybė: nesijaučiate ne vietoje.
Čia tiek daug milijonierių, kad galite įsilieti į minią.
Man tenka važiuoti į kitą pusę, į polo lauką, ir aš ten puikiai įsilieju. Tiesą sakant, kai važiuoju, jaučiuosi gerai, nejaučiu jokių svyravimų ar vibracijos.
Mechaniškai jis geros būklės, tačiau yra daug kompiuterinių modulių ir valdymo blokų", - apibendrino automobilio mechanikas.
Šaltinis: unian. net
Rašyti komentarą