Ikoniškiausių „2 Fast 2 Furious“ ir „Tokyo Drift“ automobilių istorijos ir likimai

Pirmoje šio straipsnio dalyje apžvelgėme populiariausių pirmos „The Fast and the Furious“ dalies automobilių istorijas ir likimus. 

Prisiminėme ikonišką Toyota Supra, grėsmingą Dom Toretto Dodge Charger, elegantišką Mazda RX-7 ir visiems įsiminusią žalią Mitsubishi Eclipse.

Šiame straipsnyje apžvelkime įdomiausius automobilius iš antros "2 Fast 2 Furious" ir trečios „The Fast and the Furious: Tokyo Drift“ dalies.

Priminsime - kai kino ekrane matote konkretų automobilį, žinokite kad ištiesų filmavime būna naudojami keturi, penki ar daugiau tokių automobilių.

Visi jie naudojami skirtingiems tikslams, o pagrindinis automobilis, kuris paprastai yra nepriekaištingos būklės ir turi visas reikalingas modifikacijas yra vadinamas “Hero 1”– tai ir yra mūsų pagrindinis filmo herojus.

Įdomu tai, kad filmo kūrėjai turėjo ne itin gerą supratimą apie to meto modifikuotų automobilių kultūrą ir tokiam filmui tinkamus automobilius, todėl pasamdė keletą žmonių gerai išmanančių šią sritį, kurie parinko automobilius bei pasirūpino jų pateikimu filme.

Vienas jų Craig Lieberman, kurio asmeninė Toyota Supra ir buvo pagrindinis pirmojo filmo herojus. Šis straipsnis parašytas remiantis daugiausia Craig Lieberman’o prisiminimais.

Brian’o Mitsubishi Lancer Evolution VII

Gelsvai žalios spalvos Mitsubishi Evolution buvo pagrindinė pagrindinio herojaus Brian’o mašina iš antrojo „2 Fast 2 Furious“

filmo. Įdomu tai, kad aštuntos kartos Evolution tuo metu dar tik buvo pasirodę rinkoje, o JAV rinkoje dar net nebuvo pardavinėjamas.

Todėl filmo kūrėjams teko pasirinkti senesnės septintos kartos modelį, kuris JAV rinkoje niekada nebuvo parduodamas.

Juos parūpino Mitsubishi kompanija, kuri davė keturis Evolution VII automobilius, kurie buvo skirti Europos rinkai Austrijos WRC ralio komandai.

Įdomu tai, kad filmo kūrėjai turėjo mintį, Paul Walker’io personažui duoti ne Mitsubishi Evolution automobilį, o Dodge Neon SRT4, kadangi filmo prodiuseriai buvo įsipareigoję Dodge kompanijai reklamuoti jos produkciją.

Kad ir koks galingas yra SRT4 variklis, tačiau Dodge Neon nė iš tolo neprilygsta Mitsubishi Evolution modeliams. Dėkui automobilių dievams, kad taip neatsitiko, nes Dodge Neon poroje su Mitsubishi Eclipse butų atrodę tiesiog komiškai.

Taigi, keturiems filme dalyvavusiems Mitsubishi Evolution automobiliams buvo uždėta „DAMD“ kėbulo apdaila, kėbulai iš mėlynos spalvos perdažyti žalsva spalva, uždėti dideli „ARC“ GT2 stiliaus galiniai spoileriai, 18 colių „Motegi FF5“ ratlankiai ir galiniai žibintai pakeisti į tokius, kad automobiliai atrodytų kaip aštuntos kartos Mitsubishi Evolution.

Beje, filmo kūrėjai neturėjo originalių aštuntos kartos Evolution galinių žibintų, todėl buvo paimti panašios formos Mitsubishi Lancer žibintai.

Po filmavimo visi automobiliai iškeliavo skirtingais keliais – vienas jų nuo 2019 metų priklauso automobilių kolekcionieriui iš Prancūzijos, vienas liko JAV Pensilvanijoje, vienas kiek žinoma buvo išardytas.

Akis badanti Mitsubishi Eclipse

„Ryškus violetinis kėbulas, baltas salonas, chromu spindintys ratai ir nieko ypatingo po kapotu – toks buvo vieno pagrindinių herojaus

Roman’o iš „2 Fast 2 Furious“ automobilis. Net ir tuomet toks stiliaus derinys atrodė keistas.

Ir nors filmo techninis patarėjas Craig Lieberman protestavo, prodiuseriai norėdami praplėsti filmo auditoriją pasirinko būtent tokį stiliaus variantą.

Taigi, viso buvo keturi Mitsubishi Eclipse kabrioletai, visi 2001 metų, bent du iš jų turėjo 3.0 L V6 variklius, trys buvo su automatinėmis pavarų dėžėmis“, - sako atsiliepimų ir skelbimų svetainės Autoasas.lt vadovas Nerijus Paketūras.

Iš pradžių automobiliams buvo sumontuotas geltonos spalvos interjeras su geltonai dažyta priekine panele, uždėtas chromo spalvos vairas, sumontuota „Shine Street“ kėbulo apdaila, o kėbulas nudažytas mėlynai su ryškiais voratinklio motyvais, ko gero norint pabrėžti šio kabrioleto pavadinimą „Eclipse Spider“.

Be to, automobiliui buvo uždėti chrominiai „Lowenhart BR-5“ ratai, o pakaba liko nesužeminta dėl to, kad to reikalavo triukai, kuriuos reikėjo atlikti.

Automobilis atrodė taip baisiai, kad aktorius Tyrese Gibson, kuris filme turėjo važinėti šiuo automobiliu pasakė: “Hell no, I won’t driving this Lakers car”.

Taigi, automobiliai buvo perdažyti nuosaikesniais tonais, salono spalva pakeista iš geltonos į sidabrinę. Nors šie Mitsubishi Eclipse vistiek atrodė kaip ką tik išriedėję iš tuo metu populiarios „Pimp my Ride“ laidos. Koks buvo šių automobilių likimas po filmo? Žinoma, kad vienas yra Europoje, vieną turi privatus kolekcionierius iš JAV ir vieną pasiliko kinostudija “Universal Pictures”.

Neonu švytintis Nissan GTR R34

Nors antrame „2 Fast 2 Furious“ filme Nissan GTR R34 buvo rodomas gana trumpai, tačiau tai be jokios abejonės buvo įspūdingiausias ir pats brangiausias filmo automobilis, o jo istorija dar įdomesnė.

Priminsime, kad pirmame filme GTR R34 modelio nebuvo (ten buvo R33 modelis), o ir filmuojant antrą filmą Nissan GTR R34 automobilių visoje JAV buvo vos keletas, kadangi jų nebuvo galima legaliai importuoti.

Iš tiesų „Hero 1“ Nissan GTR R34 automobilis buvo pats pirmasis iš tų keturiolikos ar šešiolikos GTRų, kuriems tais laikais buvo suteiktas leidimas važinėti JAV gatvėmis. Kaip jie pateko į filmą?

Pirmojo „Fast and the Furious“ filmo oranžinė Toyota Supra priklausė filmo techniniam konsultantui Craig Lieberman, kuris po filmo ją pardavė ir nusipirko kai ką geriau - Nissan GTR R34.

Originaliai šis Nissan GTR buvo juodos spalvos, tačiau buvo perdažytas mėlynai, sudėta “C-West” kėbulo apdaila, pakeistos turbinos, sumontuotas “interkuleris” su papildomu atšaldymu, galingesni stabdžiai, sudėti „HRE 446“ ratlankiai, azoto suboksido sistema ir dar daug daug visko.

Automobilis buvo tikras magnetas autožurnalams ir dažnai puikuodavosi ant žurnalų viršelių. Kadangi Craig Lieberman dirbo ir prie antro filmo, tai jo asmeninis, idealiai modifikuotas automobilis vėl atsidūrė kino juostoje.

Šis Nissan buvo perdažytas sidabrine spalva, uždėtos mėlynos juostos ant šonų ir kapoto, kas automobiliui suteikė neitin tinkančią amerikietiškų “muscle car” automobilių stilistiką.

Be šio, reikėjo dar keturių GTRų ir jie buvo nupirkti nauji tiesiai iš Nissan gamyklos Japonijoje sumokant po 48.000 JAV dolerių už kiekvieną, kas tuomet buvo didelė suma.

Šie automobiliai neturėjo teisės būti eksploatuoti JAV gatvėse. Automobiliai atkeliavo tiesiogine to žodžio prasme per vieną dieną - buvo atskraidinti lėktuvu kas papildomai kainavo 113.000 JAV dolerių.

Taigi, visi šie automobiliai buvo tikri GTR modeliai, ne GTT kaip kai kas sako. Dar vienas automobilis buvo atvežtas iš Didžiosios Britanijos, kuris panaudotas šuolio per tiltą scenoje, po kurios jis buvo stipriai apgadintas.

Kadrams iš automobilio vidaus buvo naudojamas „MicRig“ automobilis padarytas iš Nissan SX240 modelio - tai buvo automobilio kėbulas su ratukais pritvirtintas prie sunkvežimio galo.

Po filmavimo Craig Lieberman pardavė savo GTRą, kurį naujas savininkas perdažė originalia juoda spalva ir kuris randasi JAV, kitas GTRas irgi yra valstijose, vienas GTRas pasiliko „Universal Pictures“ kinostudijoje, vienas buvo parduotas kolekcionieriui Norvegijoje. Kalbama, kad šis išardęs savo namo stogą, automobilį įsikėlė tiesiai į savo svetainę.

Rožinė Honda S2000

Tai ko gero pats ryškiausias automobilis iš visų „Fast and Furious“ filmų, išsiskyręs akinančiai ryškia rožine spalva. Ištiesų rožinė spalva derinyje su pūkuotomis rožinėmis sėdynėmis pagamintomis iš vonios kilimėlių (taip taip, ištiesų taip ir buvo) ir puikiu anime piešiniu ant kėbulo, puikiai tiko azijietiško gymio personažui Suki ir įsiminė kaip automobilis sėkmingai peršokęs pakeliamą tiltą.

Žinoma, tiltą peršoko ne “Hero 1” automobilis ir jis buvo valdomas su distanciniu valdymu, tačiau pats šuolis buvo nufilmuotas realiai.

Įdomu tai, kad “Hero 1” rožinė Honda S2000 yra ta pati juodos spalvos Honda, kurią vairavo blogiukas iš pirmojo “Fast and Furious” filmo – tai tas pats automobilis laimėjęs drag varžybas prieš Volkswagen Jetta.

Šią Honda filmo kūrėjams išnuomavo vienas iš filmo techninių patarėjų, kuris taip pat suvaidino trumpą rolę pirmoje dalyje – drago lenktynėse Honda Civic vairuotoją žaidžiantį kompiuterinį žaidimą.

Originaliai Honda S2000 buvo juodos spalvos, turėjo “Veilside Millennium” kėbulo apdailą, HKS išmetimą ir “Andrew Racing Mesh” ratlankius. Dabar šią Honda S2000 galima pamatyti Petersen automobilių muziejuje Los Andžele.

“Mona Lisa” Nissan Silvia S15

“Tai mėlynai oranžinis Nissan S15 iš trečiojo “The Fast and the Furious: Tokyo Drift” filmo sudalyvavęs įsimintinose drifto varžybose požeminiame garaže.

Ištiesų, ši scena kaip ir daugelis kitų šiame filme buvo filmuojama visai ne Japonijoje, ji buvo nufilmuota Los Andželo prekybos centro aikštelėje.

Nors šis puikus automobilis pasirodė tik viename epizode, tačiau visiems gerai įsiminė kai pagrindinis filmo herojus ją talžė į betonines pastato konstrukcijos kolonas.

Dar ir dabar žiūrint šią sceną kas kartą sudiegia širdį“, - sako Nerijus 2008 metais įkūręs Autoasas.lt svetainę.

Apie šį automobilį sklando nemažai legendų, tarkim tokių, kad po variklio kapotu jis turėjo RB26 variklį, kurį rodė filme ir kuris filmo pabaigoje buvo sumontuotas į 1967-ųjų Ford Mustang.

Taip, jis turėjo sumontuotą RB26 variklį paimtą iš Nissan GTR R32 automobilio, tačiau variklis buvo įdėtas tik tam kadrui ir prie transmisijos neprijungtas.

Manoma, kad filmavime dalyvavo nuo šešių iki aštuonių Nissan S15 automobilių. Kadangi automobiliai neturėjo leidimo būti naudojami JAV, daugelio likimas nežinomas.

Gali būti, kad po filmavimo automobiliai buvo naudojami nelegaliai arba atsidūrė kolekcionierių garažuose.

Žinoma, kad vienas automobilis iškeliavo į Didžiąją Britaniją, kitas į Japoniją, abu jie turėjo standartinius atmosferinius SR20DE variklius. Dar vienas Nissan S15 buvo rastas Prancūzijoje.

Britanijoje buvęs Nissan S15 turėjo „C-West“ kėbulo apdailą, su to paties gamintojo reguliuojamu galiniu spoileriu, 19 colių „Volk Racing GT-7“ ratlankiais, Nismo sankabą ir diferencialą, „Sard Arouse Mig R“ išmetimo sistemą, kuri skleidžia puikų garsą. Būtent dėl didesnio išmetimo garso, filmavimui buvo pasirinktas atmosferinis variklis.

Vėliau šis automobilis buvo parduotas tailandiečiui gyvenusiam Norvegijoje, kur buvo liaudiškai kalbant išdraskytas. Tačiau neseniai jį perpirko žmogus iš Vokietijos, kuris greičiausiai automobiliui sugražins filme naudotą išvaizdą ir modifikacijas.

DK “Drift King” Nissan 350Z

Tai tamsiai pilkos spalvos blogiuko “DK” automobilis iš “Tokyo Drift” filmo. Grėsmingai atrodantis automobilis puikiai tiko filmo antagonistui, kurį vaidino Brian Tee.

Filme automobilis suvaidino ženklų vaidmenį – sužavėjęs juvelyrišku driftu požeminiame garaže vienoje pirmųjų filmo scenų, vėliau sudalyvavo gaudynėse Tokijo gatvėse ir paskutinėje filmo lenktynių scenoje su klasikiniu Ford Mustang Tokijo apylinkių serpantinuose, nors ištiesų ši scena buvo nufilmuota šalia Los Andželo esančiame San Gabriel Canyon kelyje.

“Drift King” automobilio vaidmeniui buvo naudojami net vienuolika Nissan 350Z automobilių, visi jie turėjo “VeilSide Version 3” kėbulo apdailą ir “VeilSide Andrew Racing Evo V” ratlankius.

“Hero 1” automobilis papildomai turėjo anglies pluošto variklio dangtį, APS kompanijos sumontuotą dviejų turbinų komplektą ir Magnaflow išmetimo sistemą.

Manoma automobilio variklio galia siekė 430 AG, galbūt kiek daugiau. Kiek žinoma šio automobilio paskutinė apsistojimo vieta yra Didžioji Britanija.

Ford Mustang RB26

Taip, ištiesų į “Hero 1” Ford Mustang automobilį buvo sumontuotas Nissan RB26 variklis su RB25 transmisija. Tiesa, ne su dviem turbinomis, kadangi dvi netilpo, o tik viena ir ta ne itin didele.

Visgi automobilis generavo neprastą 350 AG galią, o variklio garsas buvo įrašytas iš RB25 variklio su viena turbina.

Deja šio automobilio likimas nežinomas. Viso filmavime buvo naudojami septyni ar aštuoni Ford Mustang automobiliai, visi jie išskyrus minėtą turėjo standartinius V8 variklius.

Visų mylimo Han’o Mazda RX-7

Juodai oranžinė Mazda RX-7 ko gero buvo pats įsimintiniausias automobilis iš “The Fast and the Furious: Tokyo Drift” filmo.

Ekstremali “VeilSide” kėbulo apdaila praplatino automobilį per gerą sprindį ir stipriai pakeitė gerai pažįstamas RX-7 formas.

“Hero 1” automobilis išsiskyrė tuo, kad buvo nupirktas tiesiai iš “Veilside” kompanijos Japonijoje, kurioje jau anksčiau buvo padaryti visi šio automobilio patobulinimai. Būtent šis automobilis yra dalyvavęs ir 2004 metų Tokijo automobilių parodoje tuomet dar su raudonos spalvos kėbulu.

“Veilside” šiai Mazdai atliko beveik visus įmanomus rotorinio variklio patobulinimus, taip pat išmetimo sistemos, stabdžių ir interjero, bei sumontavo galingą Alpine garso sistemą.

Ratlankiai buvo 19 colių “VeilSide Andrew Racing Evolution V” su “Apexi N1” coiloveriais. Manoma, kad su visomis modifikacijomis šio automobilio galia siekė iki 425 AG.

Be šio automobilio buvo naudojami dar devyni panašiai atrodantys Mazda RX-7 modeliai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder