Įvaizdžio keitimas: naujojo visureigio „Peugeot 3008“ bandomasis važiavimas
(3)C-SUV klasės visureigių segmente Ukrainos rinkoje pasirodė naujas trečios kartos „Peugeot 3008“. Automobilis, kuris patyrė radikalius pokyčius ir tapo vienu iš originaliausių savo klasėje, buvo išbandytas „Focus“.
Naujasis krosoveris „Peugeot 3008“ / Be rėmo radiatoriaus grotelės padarė „veidą“ 3008 išraiškingesnį.
Nepažinsite – „Peugeot 3008“ dizainas
Naujasis „Peugeot 3008“ iš esmės pasikeitė – dabar tai stilingas kupė krosoveris su greitesniu siluetu. Išlenktas stogas, aukšta langų linija ir pakelta smaila „laivagalis“ suteikia siluetui dinamiškumo ir pritraukia daugiau dėmesio į automobilį.
Kupė-krosoveris „Peugeot 3008“
Pasikeitė ir priekinė „Peugeot 3008“ dalis – radiatoriaus grotelės dabar yra berėmės, o žibintai papuošti stilingais bėgimo žibintais, kurie primena liūto nagų pėdsakus.
Gale dėmesį patraukia ploni žibintai ir neįprastas spoileris su dviem „ausimis“.
Pažymėtina, kad visi „Peugeot 3008“ modeliai Ukrainoje komplektuojami su 19 colių ratlankiais. GT versiją galima atpažinti pagal matricos optiką ir dviejų spalvų dažymą su juodu stogu.
Trečiosios kartos „Peugeot 3008“ krosoveris pagamintas ant naujos STLA Medium platformos ir yra didesnis už savo pirmtaką.
Krosoverio galinė dalis šiek tiek pakelta.
Peugeot 3008 2025 matmenys:
- ilgis – 4542 mm;
- plotis – 1895 mm;
- aukštis – 1641 mm;
- ratų bazė – 2739 mm.
„Peugeot 3008“ salonas
Viduje naujasis „Peugeot 3008“ tapo žymiai modernesnis, tačiau išlaikė pažįstamą „i-Cockpit“ išplanavimą su kompaktišku vairu ir aukštai išdėstytu skaitmeniniu prietaisų skydeliu.
Tačiau dabar ekranas sujungtas į vieną bloką su multimedijos jutikliniu ekranu – susiformavo išlenktas 21 colių ekranas.
Salone išliko „i-Cockpit“ išplanavimas su kompaktišku vairu ir aukštai išdėstytais prietaisais
Žinoma, prietaisų skydą galima pritaikyti pagal savo poreikius ir pakeisti jo grafiką. Ekrane rodomas ir navigacijos žemėlapis.
„Peugeot 3008“ multimedijos sistema veikia greitai ir be vėlavimų. Belaidis telefono ryšys (per „Android Auto“ arba „Apple CarPlay“) veikia stabiliai.
Vietoj pavarų perjungimo svirties atsirado kompaktiškas joystick, pažįstamas iš kitų „Peugeot“ modelių, tačiau jis yra neįprastoje vietoje – dešinėje nuo vairo.
„Centrinėje panelėje įrengti programuojami mygtukai „i-Toggles“
Dar viena naujovė – iš „Peugeot 408“ žinomi programuojami jutikliniai mygtukai „i-Toggles“ centrinėje panelėje, kuriems galima priskirti įvairias funkcijas.
Priekinės sėdynės atskirtos aukšta ir siaura konsole, kurioje įrengta keletas jungiklių ir kuri sukuria kokoną primenantį efektą.
Beje, tarp sėdynių dabar yra dvi dėžutės smulkiems daiktams (vienoje iš jų yra USB jungtis). Be to, yra gana talpi daiktadėžė ir nedidelė dėžutė kairėje nuo vairo.
Apdailos medžiagos tapo kokybiškesnės nei ankstesniame modelyje, o kieto plastiko sumažėjo. GT versijoje malonus liesti audinys. Taip pat verta paminėti įdomią atmosferinę apšvietimą.
Kiek erdvus naujasis „Peugeot 3008“
„Peugeot 3008“ sėdynės yra palyginti žemos, kaip krosoverui. Vairo ratas turi platų reguliavimo diapazoną ir neužstoja prietaisų skydelio, nors aukštiems vairuotojams dėl to gali kilti klausimų, todėl verta „pasimatuoti“ automobilį.
Priekinės sėdynės yra patogios ir turi reguliuojamą šoninę atramą
Galinė eilė Peugeot 3008 galas
Peugeot 3008 sėdynės yra sertifikuotos Vokietijos nepriklausomame ergonomikos centre AGR: jos tikrai patogios ir po ilgos kelionės nugaros neskauda.
GT versijoje sėdynės yra elektra valdomos, be to, galima reguliuoti net šoninę atramą. Taip pat yra šildymas (tiek sėdynių, tiek vairo) ir masažo funkcija su keliais režimais.
Dėl pakelto „laivagalio“ ir sumažinto stiklo matomumas atgal yra ribotas, tačiau visuose „Peugeot 3008 2025“ yra galinio vaizdo kamera su gana kokybišku vaizdu.
Taip pat verta paminėti, kad krosoveris dėl kažkokių priežasčių neturi galinio stiklo valytuvo, o stiklas lietaus metu pastebimai susitepa.
„Peugeot 3008“ bagažinės tūris yra 520 l.
Sulankstytomis galinėmis sėdynėmis gaunamas 1488 litrų bagažinis.
Po grindimis paslėptas atsarginis ratas.
Persėsime atgal. Čia yra daugiau nei pakankamai vietos kojoms, tačiau kupė-krosoveryje sumažėjo erdvė virš galvos.
Aukštesniems keleiviams bus šiek tiek ankšta. Žinoma, yra ir porankiai su laikikliais gėrimams, oro srauto deflektoriai, USB jungtys, o GT versijoje – dar ir šildymas.
Bagažinės tūris Peugeot 3008 liko toks pat: 520 l įprastinėmis sąlygomis ir 1488 l – sulankstytomis galinėmis sėdynėmis.
Aukščiausios klasės GT versijoje bagažinės durys turi elektrinį pavarą su atidarymo jutikliu. Bagažinės grindys yra dviejų lygių, o po jomis paslėpta atsarginė ratas.
Prabangiai – „Peugeot 3008“ komplektacija
Naujasis „Peugeot 3008“ nesiūlomas „tuščios“ komplektacijos. Jau bazinė versija „Allure“ turi raktų nereikalaujančią prieigą, dviejų zonų klimato kontrolę, parkavimo jutiklį, kamerą, neblogą garso sistemą, lietaus ir šviesos jutiklius.
Peugeot 3008 daiktadėžė yra gana talpi.
GT versija turi elektrinį variklį, adaptacinį tempomatą ir navigaciją, kuri gali rodyti eismo spūstis realiuoju laiku. Visi „Peugeot 3008 2025“ modeliai gavo automatinio stabdymo, eismo juostos laikymosi ir kelio ženklų atpažinimo sistemas.
Nėra greitas, bet labai ekonomiškas
Šiuo metu naujasis „Peugeot 3008“ prieinamas dviejose versijose – su 1,6 litro benzininio keturių cilindrų turbininio variklio, kurio galia 180 AG, ir 136 AG hibridine versija su 1,2 litro turbininio variklio ir 48 voltų „švelniu“ įrenginiu.
Vėliau turėtų pasirodyti elektromobilis e-3008. O kur populiari Peugeot dyzelinė versija? Dėl griežtų ekologinių normų teko jos atsisakyti.
Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą