Korozija juos tiesiog „suės“: kokių markių automobilių geriau vengti
Kodėl automobilis rūdija
Interia teigia, kad japonų automobilių gamintojai dažnai pasikliauja gruntu ir cheminėmis apsaugos priemonėmis kėbulo dažymo etape.
Tuo tarpu europiečiai gamintojai dažniau naudoja klasikinį galvaninį cinkavimą ir uždarų profilių užpildymą vašku.
Pažymima, kad cinkas užtikrina geresnę ilgalaikę apsaugą, ypač nuo mechaninių pažeidimų.
Švedų automobilių žurnalas „Vi Bilägare“ bendradarbiaudamas su kompanija „Rostskyddsmetoder“ atliko tyrimą ir nustatė, kurie automobiliai turi silpniausią apsaugą nuo korozijos.
Kokie automobiliai turi silpniausią kėbulo apsaugą
Tarp gamintojų, kurie gavo žemiausius įvertinimus (mažiau nei 2,3 balo iš 5 galimų) už antikorozinę apsaugą, yra:
Honda (žemiausias balas reitinge – 1,8).
Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Fiat, DS, Hongqi, Lynk&Co ir Range Rover (2).
Toyota, Ford (2,2).
Mazda (2,3), nors šis prekės ženklas demonstruoja pastebimą apsaugos pagerėjimą naujuose modeliuose.
Kokie automobiliai turi vidutinę kėbulo apsaugą
Tarp automobilių markių, kurios gavo vidutinius balus už kėbulo apsaugą nuo korozijos, yra:
Volvo (3);
Alfa Romeo (3);
Kia/Hyundai (2,9);
Peugeot (2,6);
Opel (2,6).
Kokie automobiliai turi geriausią kėbulo apsaugą
Tuo pačiu metu yra penki gamintojai, kurie gavo aukščiausius įvertinimus už apsaugą nuo korozijos:
Porsche (5);
Jaguar (4,7);
Nio (4,5);
BMW (4,1);
Audi (4).
Kodėl automobiliai greičiau rūdija
Ekspertai priduria, kad naujuose automobiliuose korozijos problema dažnai pasunkėja dėl plastikinių apdailos detalių ir garso izoliacijos medžiagų, kurios kaupia ir sulaiko drėgmę.
Dėl to jos tampa rūdžių židiniu.
Šaltinis: Interia Motoryzacja
Interia Motoryzacja – tai lenkų interneto svetainė, sukurta vairuotojams, automobilių ir motociklų mėgėjams. Svetainėje galite rasti naujienas apie automobilius, patarimus, testus ir atsiliepimus apie naudotus arba naujus automobilius.

Rašyti komentarą