Pažymima, kad CR testai buvo sutelkti į penkerių–dešimties metų senumo modelius. Iš 26 išbandytų prekių ženklų, du geriausi, pagal CR verdiktą, priklauso „Lexus“ su 77 balais ir „Toyota“ su 73 balais.
Penketuką lyderių užbaigia Japonijos automobilių gamintojai „Mazda“, „Honda“ ir „Acura“ su 58–53 balais.
Leidinys rašo, kad situacija tampa kritiška, kai į kovą įsitraukia amerikiečių automobilių gamintojai. Visi prekių ženklai, išskyrus vieną, esantys sąrašo apačioje, yra amerikiečių.
Geriausias iš blogiausių tapo „Chevrolet“ su 40 balų įvertinimu. Tačiau „Tesla“ pateisina šį žemą įvertinimą savo žemiausiu reitingu – 31 balas, atsiliekant nuo „Jeep“ tik vienu balu.
Toks nepatogus reitingas atspindi automobilių gamintojo gamybos problemas ir jo reputaciją kaip įmonės, gaminančios automobilius su abejotina kokybės kontrole.
CR apskaičiavo patikimumo reitingą remdamasis vartotojų, pranešusių apie savo automobilių problemas, apklausos rezultatais.
Iš viso buvo apklausta daugiau nei 140 000 automobilių, pagamintų 2016–2021 metais.
CR duomenimis, problemos vertinamos pagal jų rimtumą, o tada kiekviename automobilyje pasitaikančių problemų skaičius lyginamas su vidutiniu problemų skaičiumi automobiliuose, pagamintuose tais pačiais metais.
Problemos su „Cybertruck“
Kalbant apie naujus automobilius, „Tesla“ patikimumo situacija atrodė visiškai kitaip: remiantis pastarųjų trejų metų modelių analize, kompanija CR reitinge pakilo nuo 18 iki 9 vietos.
Tačiau net ir šis laimėjimas buvo lydimas nemalonaus incidento: „Cybertruck“. CR duomenimis, patikimiausias naujas „Tesla“ automobilis, „Model Y“, gavo puikų 81 balo įvertinimą.
Tačiau liūdnai pagarsėjęs savo problemomis pikapas nesurinko net pusės šio balo, surinkęs tik 34. Straipsnyje rašoma:
„Kitaip tariant, jis yra mažiau patikimas nei bet kuris kitas „Tesla“ automobilis, kuris eksploatuojamas jau dešimt metų.
Tai nestebina.
Cybertruck, kuriuo Muskas gyrėsi, kad jis yra „atsparus apokalipsei“ ir gali sustabdyti kulkas, buvo atšauktas net dešimt kartų per dvejus pardavimo metus. Be to, jis nėra neperšaunamas“.
Svarbu tai, kad problemos, dėl kurių jis buvo atšauktas, yra dar rimtas trūkumas.
Kovo mėnesį „Tesla“ atšaukė beveik visus iki tol parduotus „Cybertruck“ automobilius, kai pastebėjo, kad firminiai nerūdijančio plieno kėbulo paneliai gali atsikabinti važiuojant dėl nekokybiško klijų, kuriais jie buvo pritvirtinti.
Jis taip pat buvo atšauktas dėl galios praradimo važiuojant, taip pat dėl akceleratoriaus pedalo įstrigimo apatinėje padėtyje.
unian.net

Rašyti komentarą