"Niekada nemačiau, kad jis sugestų": patyręs mechanikas patarė kokį patikimą naudotą automobilį rinktis
(11)Savo naujausiame "Youtube" vaizdo įraše Scotty apžvelgė 2015 m. "Toyota RAV4" ir pažymėjo, kad jie turi labai išmanią visų varančiųjų ratų sistemą, kuri dar nė karto nesugedo.
"Pažįstu daugybę žmonių, kurie turi šiuos automobilius ir jie neturi jokio supratimo apie šią [visų varančiųjų ratų] sistemą, todėl tie iš jūsų, kurie juos turi, dabar žino, ką daro tas mažas mygtukas.
Sustabdote automobilį, paspaudžiate mygtuką ir įjungiate visų ratų pavarą iki 20 ar 25 mylių per valandą, todėl galite važiuoti sniegu ir ledu arba vykti į kempingą ar žvejoti.
Jei sistema kada nors sugestų, teks sumokėti šiek tiek pinigų, bet, kita vertus, niekada nemačiau, kad tokia sistema sugestų.
Nebent važiuotumėte per pusantro metro gylio vandenį ir užtvindytumėte visą automobilį, tai tikrai gera sistema.
Šis 2015 m. automobilis gaminamas jau seniai, ir dar niekada nemačiau, kad ji sugestų", - sakė ekspertas.
Leidinys primena, kad ketvirtos kartos "Toyota RAV4" buvo gaminama 2012-2018 m.
Tai vidutinio dydžio visureigis, kuris dažniausiai parduodamas už 7 500 - daugiau kaip 12 000 JAV dolerių, priklausomai nuo ridos ir būklės.
Didžioji dauguma Jungtinėje Karalystėje parduotų automobilių varomi 2,0 l dyzeliniu varikliu, kuris nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 10,5 sekundės ir vidutiniškai įsibėgėja iki 85 km/val.
Sėdėdamas "Toyota" automobilyje Scotty pastebėjo, kad salonas patogus ir jame yra daug vietos didelių gabaritų daiktams, ypač nulenkus galines sėdynes.
"Kai pažvelgiame į vidų, tai mano mėgstamiausia vieta, pažiūrėkite, kaip gerai laikosi medžiaginės sėdynės.
Odinėse sėdynėse gali atsirasti įtrūkimų, jose būna karšta ir šalta.
Šios sėdynės daug patogesnės.
Ji [savininkė] čia laiko savo dviratį, nes yra daug vietos.
Žinoma, pati visureigio bagažinė yra palyginti maža, bet nuleidus šias sėdynes atsiranda daug vietos", - pabrėžė automobilių mechanikas.
Be to, ekspertas gyrė važiavimo kokybę ir pagreitį važiuojant ir pridūrė, kad kabinos aukštis užtikrina vairuotojui gerą matomumą.
"Duodame šiek tiek gazo, jis sklandžiai persijungia ir turi pakankamą pagreitį.
Žinoma, tai ne lenktyninis automobilis, tačiau spustelėjus akceleratoriaus pedalą jis įsibėgėja labai sklandžiai.
Šiame 2,5 l variklyje yra gana daug arklio galių.
Jį taip pat smagu vairuoti, nes jis gerai valdomas.
Vairuotojo sėdynė) nėra nei per aukšta, nei per žema. Jei toli nuvažiuosite, suprasite, kodėl RAV4 parduodama daugiau nei bet kas kitas", - įspūdžiais dalijosi mechanikas.
Šaltinis: unian.net
Rašyti komentarą