
Paaiškėjo patikimiausi pastarųjų dviejų šimtmečių automobiliai, kuriems 1 milijonas kilometrų nėra riba
(6)Tačiau būkime objektyvūs - visi laukiame tokių pavyzdžių, kad automobiliai tarnautų bent 500 tūkst. km ir daugiau, o tai reiškia, kad jie turėtų būti tikri ilgaamžiai.
Būtent toks ir bus mūsų šiandienos reitingas, nes jis iškrenta iš įprastų rėmų - kalbama apie automobilius, kurių rida gali juos priskirti automobiliams legendoms.
Šie automobiliai nuėjo kelią, apie kurį kiti net nesvajojo, o kai kurie automobilių savininkai tokių „skaičių“ visų savo automobilių odometruose kartu sudėjus nesuka.
Taigi, kaip ekspertai nustatė patikimumą?
Paprasta: jie skaičiavo kilometrus. Kuo daugiau vieno modelio automobilių pavyko peržengti 800 tūkst. kilometrų ribą, tuo aukščiau jie pakilo sąraše.
Šį reitingą, beje, sudarė vaikinai iš „HotCars“ - vaikinai, kurie daug žino apie automobilius.
Pažiūrėkime, kokie automobiliai verti ilgaamžių vardo.
10 vieta - Nissan Frontier (2005-2007 m.).

Jei nustebote išgirdę šį pavadinimą, neskubėkite.
Šiaurės Amerikoje jis taip žinomas, tačiau kitur labiau pažįstamas kaip Nissan Navara.
Dyzelinis 174 arklio galių arba benzininis 265 arklio galių variklis - štai kas užtikrino jo ilgaamžiškumą.
O pasirinkimas tarp mechaninės ir klasikinės automatinės pavarų dėžės tais laikais buvo tarsi vyšnia ant torto.
Taip, pikapai ne visur populiarūs dėl savo utilitarinės išvaizdos ir specifinės išvaizdos bei paskirties, vis dėlto pagal patikimumą tarp asmeninių automobilių daugeliui modelių su kėbulu tiesiog nėra lygių, o „Frontier“ čia yra vienas iš lyderių.
9 vieta - „Volkswagen Golf“ (2003-2008 m.)

Tai buvo penktosios kartos Golfas, kuris dabar prisimenamas su nostalgija.
Tai buvo ne tokie tolimi laikai, kai dar gamino automobilius, galinčius išgyventi ne vieną vairuotojų kartą, apie ką dabar galime tik pasvajoti.
Nuo gausybės variklių - benzininių ir dyzelinių - iki legendinių pavarų dėžių, tokių kaip „S-tronic“ ir „Tiptronic“.
O dėl penkių saugumo žvaigždučių jis buvo ne tik išgyvenamas, bet ir patikimas kompanionas kelyje.
Kai kas pasakytų, kad šeštasis „Golf“ buvo toks pat patikimas kaip ir jo pirmtakas, tačiau ar jis galėjo rodyti tokius įspūdingus skaičius savo kopijų odometruose? Vargu ar.
8 vieta - Chevrolet Corvette (1997-2004 m.).

Kas sakė, kad sportiniai automobiliai negali būti patikimi?
Penktosios kartos „Corvette“ įrodė priešingai. Šis automobilis sukurtas ne bulvėms ar sodinukams į sodybą vežti, tačiau tarp sportinių automobilių jis tapo tvirtumo ikona ir galėjo tai įrodyti gausiais pavyzdžiais, tarp kurių buvo daugybė egzempliorių, kurių odometras perkopė 1 000 000 kilometrų ribą.
Taip, vidutiniam piliečiui bet kurioje pasaulio šalyje tokie automobiliai vargu ar buvo prieinami, tačiau tai negali sumenkinti jų privalumų ir kaip nors sumažinti patikimumo.
7 vieta - Mercedes-Benz E klasė (1993-1996 m.)

Kalbant apie 124 mersedesą, iš karto į galvą ateina žodis „patikimumas“.
Šie automobiliai savo laiku galėjo visam pasauliui parodyti, kokie yra tikri vokiški automobiliai, ir būti pavyzdžiu, kaip tinkamai gaminti automobilius.
Viena galingiausių 124-ojo modifikacijų buvo legendinis „vilkas“ - W124, kurį restylingas padarė dar geresnį.
Surinkimas gamyklose 9 pasaulio šalyse - nuo Lenkijos iki Pietų Afrikos Respublikos - tik patvirtina jo statusą.
Šis „Mersas“ yra gyvas ilgaamžiškumo įsikūnijimas.
6-oji vieta - „Honda Accord“ (1990-1993 m.)

Ketvirtosios kartos „Accord“ buvo revoliucija. Pirmą kartą priekiniais ratais varomame automobilyje buvo panaudota dviguba svyruoklinė pakaba ir galinių ratų vairavimo sistema, kuri buvo realizuota sumontavus vairo traukę ne tik priekyje, bet ir gale.
Taip, tai tokia gudri sistema, kurią japonų kompanija sugalvojo dar septintojo dešimtmečio pabaigoje.
Dėl šių naujovių automobilis tapo ne tik patogus, bet ir sustiprino savo, kaip vieno patikimiausių automobilių, reputaciją.
5 vieta - „Porsche 911 Turbo“ (1973-1989 m.)

Porsche 911 - tai ne tik automobilis, bet ir legenda.
Antroji karta tapo vokiškos kokybės įkūnijimu.
Tegul sportiniai automobiliai tinka ne visiems, tačiau „devynioliktukas“ nusipelnė savo vietos šiame sąraše.
Peržengti 800 000 mylių ribą - nelengva užduotis didžiajai daugumai automobilių, o kai kuriems automobiliams ji nepasiekiama, tačiau „Porsche“, net ir atsižvelgiant į jo sportiškumą, galėjo parodyti, ir ne kartą, tokius ištvermės rekordus.
4 vieta - „Toyota Tacoma“ (2005-2015 m.)

Kažkas jau galėjo pagalvoti, kad šiame reitinge nebus „Toyota“ - tačiau taip toli gražu nėra.
Tegul tai bus vienintelė „Toyota“ šiame sąraše, bet kokia „Toyota“!
Šis pikapas tapo Jungtinių Valstijų ūkininkų ikona.
Jo varikliai, mechanika ir automatika - viskas byloja, kad šis automobilis buvo sukurtas taip, kad tarnautų amžinai.
! milijonas kilometrų. - nėra problema, o šie automobiliai savo pavyzdžiu parodė, kad jie gali lengvai tarnauti „amžinai“, jei juos prižiūrėsite ir nesigailėsite reguliarios kokybiškos techninės priežiūros, kuri apskritai galioja bet kuriam kitam modeliui ne tik tarp „Toyota“, bet ir tarp kitų automobilių gamintojų.
3 vieta - „Ford Super Duty“ (2011-2016 m.)

Didžiulis, beveik 5,8 m ilgio pikapas su 6,2-6,8 l darbinio tūrio varikliais.
Amerikoje jis tapo patikimumo simboliu, o kalbant apie paklausą Valstijose - ten tokie pilno dydžio pikapai yra ne tik norma, bet net ir geriausiai parduodami automobiliai.
Net tie vairuotojai, kuriems nereikia nuolat vežti krovinių, važinėti rančoje ar ardyti Teksaso smėlio - šie galingi ir neįtikėtinai patikimi pikapai jiems patinka.

Ir nors išoriškai jie gali atrodyti grėsmingi ir savo įspūdingu dydžiu, viduje šie automobiliai yra jaukūs ir jaukūs.
2 vieta - „Chevrolet Silverado“ (1988-2002 m.)

Viskas čia byloja apie ilgaamžiškumą: sustiprintas rėmas, nauji V8 varikliai ir amerikietiška kokybė.
Silverado yra dešimtmečius išgyvenęs automobilis, kuris sidabro medalį pelnė neatsitiktinai.
Ši vieta yra pelnyta, o šis pikapas visuotinai laikomas viena patikimiausių dviejų šimtmečių transporto priemonių.
1 vieta - Hyundai Elantra (2010-2015 m.)

Ir štai jis, lyderis - penktosios kartos „Elantra“.
Šis automobilis, kurio rida siekia 1,6 mln. kilometrų, tapo gyvu įrodymu, kad patikimumas neturi ribų.
Paprasta mechanika arba automatas, jokios elektronikos - štai kas padarė jį nemirtingą.
Atrodytų, iš kur tokie neįtikėtini skaičiai odometre?
Reikalas tas, kad šis automobilis dėl palyginti nedidelės kainos daugelyje pasaulio šalių buvo dažnai naudojamas kaip taksi, atitinkamai iš čia ir tokie skaičiai.
Ir kaip suprantate, šis automobilis užėmė savo vietą neatsitiktinai, nes niekas kitas tokiais skaičiais negalėjo pademonstruoti tokių puikių rezultatų.
Į šį reitingą patenka automobiliai, kurie ne tik ilgai tarnauja, bet ir tiesiogine prasme išgyvena epochas.
Kaip manote, ar verta siekti tokių ilgaamžių?
O gal geriau keisti automobilį kas trejus metus?
Tai priklauso nuo jūsų.
Parengta pagal užsienio spaudą
Rašyti komentarą