„Peugeot“ vis rečiau leidžia pirkėjams skųstis jų automobiliais

Atėjo laikas, kai automobilių gamintojų pasaulyje tiek, kad neretas vairuotojas dalies jų nė nepažįsta. „Cupra“, „NIO“, „Lucid“, „Fisker“ ir dar daugiau – pavadinimai, kuriuos girdime retai. 

Tačiau seniausiai pasaulyje gyvuojantį automobilių prekės ženklą „Peugeot“, įkurtą dar 1810 metais, ko gero, žino beveik visi.

Kokie buvo pirmieji 1896 metais pasirodę gamintojo automobiliai, jau taip niekada ir nesužinosim, tačiau bent jau revoliuciniais juos vadinti tikrai galima. Mat jiems atsiradus, didžioji dalis pasaulio vis dar „važinėjo“ arkliais ir karietomis.

Na, o persikeliant bent 100 metų į priekį ir kalbant apie 1995 – 2010 metais gamintus „Peugeot“ modelius, nuomonių susilauktume įvairių. Tiesa, beveik galima garantuoti, kad didelė dalis tų nuomonių nebūtų itin teigiamos.

 Šios kartos modeliai garsėjo įvairiais gedimais, susijusiais su elektronika, mažų benzininių variklių nepatikimumu, korozija ir panašiomis problemomis. Todėl bėgant metams jų gatvėse matėsi vis mažiau ir mažiau.

Tačiau paskutinius keletą metų šio gamintojo naujų ir apynaujų modelių kiekis šalyje daugėja. Kodėl „Peugeot“ automobiliai tampa vis patrauklesni pirkėjams? Į šį klausimą atsako Autoplius.lt portalas, kuris savaitgalį praleido su naujuoju, tik elektra varomu „Peugeot e-3008“.

Kėbulas

Iš nepatrauklių ir niekuo neišsiskiriančių, „Peugeot“ automobiliai tapo išskirtinio dizaino, akį traukiančiomis transporto priemonėmis. Prie to prisideda tiek nestandartinės automobilių spalvos, tiek ir išsiskiriantys dizaino elementai. 

Nestandartinės priekinės grotelės, o tiksliau jų imitacija, LED dienos šviesos, prasitęsiančios ne tik žibintuose, bet ir ant buferio, atnaujintas „Peugeot“ ženklas – visa tai kuria nestandartinį, tačiau patrauklų priekinės dalies dizainą.

Iš šono automobilis išsiskiria savo itin aerodinamiškų ratlankių dizainu ir kupė primenančia kėbulo forma. O gale, kaip ir priekyje – žibintuose galima rasti tris, sodriai raudonas LED juostas.

Interjeras

Vidaus erdvė – dar vienas modelio išskirtinumas. Nauja „Peugeot“ karta turi išskirtinį ir nuo nieko nenukopijuotą interjero dizainą, kuris yra itin gerai vertinamas jaunosios kartos atstovų.

Vairuotojo ekranas – skaitmeninis ir informatyvus, multimedijos ekranas – ryškus ir gerokai greitesnis nei praeitos kartos modelyje.

O viena iš išskirtinių naujovių, suteikiančių vairuotojui ne tik papildomo naudojimo komforto, bet ir galimybę individualizuoti automobilį – trečiasis, lietimui jautrus ekranas, kuriame randasi dvi įrankių juostos. 

Jose – 10 pozicijų, kuriose galite itin lengvai priprogramuoti greituosius pasirinkimus. Nuo sėdynių vėsinimo iki namų adreso įvedimo į navigaciją, vos vieno mygtuko paspaudimu. Ko gero, tai kryptis, kuria turėtų pasukti ne vienas gamintojas.

Bagažinė – 520 l. Tai nėra daug, tačiau lyginant su tokiais konkurentais, kaip „Hyundai Kona“ ar „Toyota bZ4x“ – laimi „Peugeot“. Šeimai su 1 vaiku vietos turėtų užtekti. 

Auginant daugiau vaikų ar net augintinių – prieš keliones teks žaisti „Tetrį“, arba įsigyti stogo bagažinę. Tačiau dėl jos sukeliamo pasipriešinimo vėjui, sumažės nuvažiuojamas atstumas.

Valdymas

„Peugeot 3008“ nėra itin didelis automobilis, todėl aukšto komforto lygio čia nerasit. Juolab, Autoplius.lt bandytas modelis – elektrinis, tad dugne sumontuotos baterijos komforto lygį dar labiau sumažina. Nesupraskite neteisingai – automobilis patogus, tačiau komfortas – nėra išskirtinė jo savybė.

Tuo tarpu valdymo savybės – itin geros. Ir prie to prisideda tos pačios baterijos, esančios po keleivių kojomis. Daugiau nei 2,1 tonos sveriantis automobilis turi puikų sukibimą su danga. Jį pagerinti galėtų daugiau galios ir visi varomi ratai. Tad 2025 metais labai lauksime žadėtos „Dual Motor AWD“ versijos.

Modelio siūlomos 214 AG gali atrodyti, kaip pakankamas galios kiekis, tačiau, dėl didesnio elektromobilių svorio, galios, staigiems manevrams atlikti, kartais pritrūko ir mieste. Tiesa, visa kita buvo puiku. 

Mažas susisukimo spindulys ir galinio vaizdo kamera leido lengvai manevruoti kiemuose ar aikštelėse, o mažo ir stilingo vairo elektrinis stiprintuvas savo darbą atlieka taip gerai, kad norėtųsi net diplomą įteikti.

Pasirinkimai

Naujos kartos „Peugeot 3008“ pristatytas vos pernai, todėl itin gausaus jėgainių pasirinkimo dar nesiūlo. Kol kas galima rinktis iš benzininės, arba elektra varomos versijos. Benzino pasirinkimas vos vienas – 1.2 l darbinio tūrio su 136 AG. Pastarasis dar pagardintas papildoma „Mild hybrid“ 24V sistema.

Elektros pasirinkimas mūsų šalyje kol kas taip pat vienas. „Peugeot“ siūlo rinktis „e-3008“ su 73 kWh baterija ir 214 AG. WLPT skaičiavimais su šia versija galima viena įkrova nuvažiuoti daugiau nei 500 kilometrų. Realybėje, važiuojant ramiai – apie 430. Važiuojant maksimaliu automagistralėje leistinu greičiu – dar mažiau.

Ateityje gamintojas žada pristatyti dar vieną, aukščiau minėtą, elektra varomą „Long range” versiją su 98 kWh baterija ir 231 AG., galinčią, bent jau teoriškai, viena įkrova įveikti net 700 kilometrų. O tai jau skamba net labai gerai. Pažiūrėsime ar ir realybė bus tokia graži.

Bus, žinoma, ir hibridas. Tiesa, pastarasis pasirodys tik šių metų rudenį, tad apie jį daug informacijos neskelbiama. Žinoma tik tiek, kad tai bus „Plug-In“ įkraunamas hibridas.

Kaina

Visos versijos turi du pasirinkimus. Šiek tiek paprastesnę „Allure“ komplektaciją ir prabangesnę „GT“. Prie kiekvienos iš jų dar galima pridėti papildomų opcijų. Mažiausiai skausmo piniginei sukels benzininė versija. Jos startas – 32.400 eur.

Na, o kuo daugiau elektros, tuo ir kaina didesnė. Įkraunamo hibrido su „Allure“ komplektacija kaina prasidės nuo 44.100 eur., o vien elektra varomos versijos – nuo 47.500 eur.

Verdiktas

Trečios kartos „Peugeot e-3008“ elektromobilis yra puikiai tinkamas nedidelės šeimos gyvenimui. Ypač, turint patogią krovimo vietą. Miesto kelionėms nuvažiuojamo atstumo užteks tiek vasarą, tiek žiemą, o užmiesčio vasaros kelionės gali pailgėti nebent vienu sustojimu. Tiesa, žinoma, jei jos apsiribos Lietuvos teritorijoje.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder