Buvo puiki patirtis kurti, bandyti ir gaminti pirmus 5 automobilius.
Apmaudu. Bet be galo dėkingas už galimybę įgyti patirties e-mobility rinkoje.
Dabar galiu rinktis arba esamus Lietuvoje e-mobility transporto inžinerijos sritį, arba šauti į gretimas šalis, kas labiau tikėtina naujų mokesčių fone. Vilniečiai, gerai kai kurie priima darbuotojus į Altas Auto iškart. Kai kurie patenka į Elinta Motors. Visai norėčiau padirbėti EU masto gamyklose tipo Solaris, Man, Mercedes, Volvo.
By the way, kaip inžinieriai KLAP siūlome esamų 2 mašinų servisą, post-bankroto, nes know-how išliko. Iš KLAP pusės būtų labai protingą išsireikalauti pilną dokumentaciją autobusų, nes labai abejoju, kad turi.
Pagrindine Uzdarymo priezastis
Pagrindine Uzdarymo priezastis,
Yra įgyvendintas labai rimtas projektas. Autobusai patikimai dirba jau penkerius metus, veža keleivius, muša patikimumo rekordus“, - metų pradžioje sakė A. Naujėkas.
Kam reikalingas Lietuviskas konkurentas? Suzlugdai ir ramu.
šokėja
šokėja,
liūdna, geri autobusai, gaila jog kaip ir tikėjau – Vilnius vietinių autobusų iš Klaipėdos nepirktų niekad
Husky
Husky,
Kacapų ir chocholų karui,dronams detalių pritrūko
Avulis
Avulis,
Vau, kaip netikėta, dar vienas tvaraus judrumo startuolis bankrutuoja ir neatsiskaitys su kreditoriais nors kol kas viešai nurodoma 23mln įmonės turtas ir 17mln sumą sudarančios skolos.
Tikrai nebuvo galima to numatyti, mat Lietuva yra pirmaujanti autobusų gamybos technologijų ir kiekiu visame pasaulyje, taip pat Lietuvoje yra nesibaigiantys retųjų metalų ištekliai prie pat startuolio įmonės, o aukšta kvalifikaciją turintys darbuotojai sugeba be pirštinių sukurti baterijas tiesiai iš žemėje esančių naudingųjų iškasenų.
kaip
kaip,
jums sekasi verslauti ubagu ir mokesciu valstybeje kaip cia taip elektriniai ir nieks neperka tai valdzia ko nepasirupina pvz vpalaikyti savo gamintoja ir nupirktu tuos autobusus tai ne geriau aisku bbankrotan zmones i gatve ir moketi pasalpas
Min
Min,
Labai gaila, tikrai idomus rimtas reikalas, tikrai turetu valstybe isikisti,
Kinai rankm trina
trumpai
trumpai,
Jie ką , išprotėjo ? Kodėl tokią svarbią nacionaliniam saugumui imonę atidavėt privatininkams ? Kažkoks abas ar pabas dabar sprendžia ar Lietuva turės lietuviškus autobusus ? Viešpatie aukštielnikas,kada baigsis šita ekonomikos kakafonija staugiant išalkusioms greitų pinigėlių gaujoms . Dažniausiai glaudžiai glaudžiai surištoms su politinėmis ...
Eduardas
Eduardas ,
Tai Kauno gatve tylieji elektra varomi autobusai nevaziuos. O gaila. Laukeme.
Liet.
Liet.,
Ką tu gali pagaminti kai nieko neturi,o viską užsakineji kosminėm kainom
Taip būna,
Taip būna,,
kai kreditoriais tampa ne investuotojai, o paprasčiausi palūkininkai, besinaudojantys sunkia novatorių finansine padėtimi.Danceris galėjo tapti išskirtiniu lietuvišku brendu, deja, tapo palūkininkų grobiu
M
M,
Labai gaila kad nepavyko suvaldyti procesų.. Klaipėdoje visi miesto autobusai galėjo būti elektriniai, pagaminti mūsų mieste. Tikrai gaila.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Buvo puiki patirtis kurti, bandyti ir gaminti pirmus 5 automobilius.
Apmaudu. Bet be galo dėkingas už galimybę įgyti patirties e-mobility rinkoje.
Dabar galiu rinktis arba esamus Lietuvoje e-mobility transporto inžinerijos sritį, arba šauti į gretimas šalis, kas labiau tikėtina naujų mokesčių fone. Vilniečiai, gerai kai kurie priima darbuotojus į Altas Auto iškart. Kai kurie patenka į Elinta Motors. Visai norėčiau padirbėti EU masto gamyklose tipo Solaris, Man, Mercedes, Volvo.
By the way, kaip inžinieriai KLAP siūlome esamų 2 mašinų servisą, post-bankroto, nes know-how išliko. Iš KLAP pusės būtų labai protingą išsireikalauti pilną dokumentaciją autobusų, nes labai abejoju, kad turi.
Yra įgyvendintas labai rimtas projektas. Autobusai patikimai dirba jau penkerius metus, veža keleivius, muša patikimumo rekordus“, - metų pradžioje sakė A. Naujėkas.
Kam reikalingas Lietuviskas konkurentas? Suzlugdai ir ramu.
liūdna, geri autobusai, gaila jog kaip ir tikėjau – Vilnius vietinių autobusų iš Klaipėdos nepirktų niekad
Kacapų ir chocholų karui,dronams detalių pritrūko
Vau, kaip netikėta, dar vienas tvaraus judrumo startuolis bankrutuoja ir neatsiskaitys su kreditoriais nors kol kas viešai nurodoma 23mln įmonės turtas ir 17mln sumą sudarančios skolos.
Tikrai nebuvo galima to numatyti, mat Lietuva yra pirmaujanti autobusų gamybos technologijų ir kiekiu visame pasaulyje, taip pat Lietuvoje yra nesibaigiantys retųjų metalų ištekliai prie pat startuolio įmonės, o aukšta kvalifikaciją turintys darbuotojai sugeba be pirštinių sukurti baterijas tiesiai iš žemėje esančių naudingųjų iškasenų.
jums sekasi verslauti ubagu ir mokesciu valstybeje kaip cia taip elektriniai ir nieks neperka tai valdzia ko nepasirupina pvz vpalaikyti savo gamintoja ir nupirktu tuos autobusus tai ne geriau aisku bbankrotan zmones i gatve ir moketi pasalpas
Labai gaila, tikrai idomus rimtas reikalas, tikrai turetu valstybe isikisti,
Kinai rankm trina
Jie ką , išprotėjo ? Kodėl tokią svarbią nacionaliniam saugumui imonę atidavėt privatininkams ? Kažkoks abas ar pabas dabar sprendžia ar Lietuva turės lietuviškus autobusus ? Viešpatie aukštielnikas,kada baigsis šita ekonomikos kakafonija staugiant išalkusioms greitų pinigėlių gaujoms . Dažniausiai glaudžiai glaudžiai surištoms su politinėmis ...
Tai Kauno gatve tylieji elektra varomi autobusai nevaziuos. O gaila. Laukeme.
Ką tu gali pagaminti kai nieko neturi,o viską užsakineji kosminėm kainom
kai kreditoriais tampa ne investuotojai, o paprasčiausi palūkininkai, besinaudojantys sunkia novatorių finansine padėtimi.Danceris galėjo tapti išskirtiniu lietuvišku brendu, deja, tapo palūkininkų grobiu
Labai gaila kad nepavyko suvaldyti procesų.. Klaipėdoje visi miesto autobusai galėjo būti elektriniai, pagaminti mūsų mieste. Tikrai gaila.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.