Baltijos šalys kuria tarpvalstybinį „Rail Baltica“ valdymo modelį

(1)

Rengiantis būsimos europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimui, šios infrastruktūros operatoriai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje rengia bendrą jos valdymo modelį, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).

Modelį rengia ekspertų grupė, kurią sudaro „LTG“ grupės įmonė „LTG Infra“, „Rail Baltic Estonia“ bei laikinojo „Rail Baltica“ infrastruktūros valdytojo Latvijoje „Eiropas Dzelzceļa Līnijas“ atstovai.

Bendras infrastruktūros modelis kuriamas tam, kad vežėjai, vykdantys tarptautinius reisus, nejaustų skirtumų tarp valstybių sienų, dėl leidimo jas kirsti nereikėtų kreiptis į kiekvienos valstybės infrastruktūros valdytoją.

„Siekiame sukurti „Rail Baltica“ koridorių, kad vežėjas, besikreipiantis į bet kurią iš Baltijos šalių, vieno langelio principu gautų leidimą vykti per Baltijos šalis ir vykdytų veiklą vieningomis sąlygomis. 

Tokios tarptautinės paslaugos ir patirties dar nėra“, – pranešime teigė „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

Kaip nurodo bendrovė, rengiamas modelis padės užtikrinti sklandų tarptautinių operacijų organizavimą, nutiesus ir pradėjus naudoti europinį geležinkelį.

Specialus „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros valdytojų bendradarbiavimo formatas inicijuotas 2020 m.

Toks modelis būtų naujovė Europos geležinkelių pramonėje, kurioje dar nėra supaprastinto būdo vežėjams teikti paslaugas tarpvalstybiniu mastu.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder