Efektyvi verslo mokestinė sistema – kaip ją prisijaukinti?

Dažnas verslo atstovas susiduria su efektyvios mokestinės sistemos kūrimo iššūkiais. Nepakanka gerai išmanyti savo veiklos procesus – reikia pažinti ir mokesčių teisės srities subtilybes. Norite greitai ir efektyviai išspręsti mokestinės sistemos iššūkius? Situaciją pakeis vos vienas sprendimas – investicija į teisininkų komandą. Toliau apžvelkime 3 esminius mokesčių sistemos aspektus, kuriuos kaip mat išspręstų naujų partnerių prisijungimas.

1. Auditas: esamos sistemos spragų bei stiprybių vertinimas

Tenka pripažinti, kad ilgainiui neišspręsti mokestiniai klausimai atrodo vis sunkiau įveikiami. Atrodo, kad pajudinus vieną sraigtą, sugrius visas pamatas. Vis dėlto, susitvarkyti savame lauke būtina, ir tai reikėtų daryti nuosekliai, kad pavyktų išvengti streso. Specifinėje srityje besispecializuojantys teisininkai atliks įmonės auditą, kurio metu įvertins:

  • esamos sistemos spragas ir privalumus;
  • grėsmes ir būtinus efektyvius pokyčius.

Tai itin svarbu tam, kad išvengtumėte nuostolių, ginčų, neįvertintų sprendimų, galiausiai, įvaizdžio krizės. Tiek prieš klientus, tiek prieš partnerius ar potencialius investuotojus. Beje, kalbant apie ginčus su valstybinėmis ar privačiomis institucijomis, idealu, jei būsimiems partneriams mokestiniai ginčai – įprastos darbo dienos dalis.

2. Efektyvios mokestinės sistemos parengimas pagal unikalų projektą

Kai teisinis pamatas tvarkingas ir didžiausios grėsmės pašalintos, pereinama prie naujos mokestinės strategijos kūrimo. Kiekvienas projektas ir rinka, kurioje šis vystomas, – unikalūs. Todėl tik savo sritį išmanantys, strategiškai mąstantys teisininkai gali parengti efektyvų mokesčių planą. Tokį, kuris leis maksimaliai optimizuoti laiko išteklius ir sutaupyti finansų.

3. Pasiruošimas nenumatytiems scenarijams

Galiausiai, peržvelgus sėkmingo ir nuoseklaus verslo pavyzdžius, aišku viena – reikia ruoštis įvairiems scenarijams ar nenumatytoms situacijoms. Pavyzdžiui, tokioms:

  • atitinkamų institucijų mokestiniams patikrinimams;
  • mokestiniams tyrimams;
  • galimiems ginčams.

Patikrinimų metu jausitės tvirtai, o štai ginčų atveju laimėsite nepriklausomai nuo to, kokia bus galutinė ginčo baigtis . Net jei galutinis sprendimas bus jūsų nenaudai, turint tinkamus atstovus, proceso metu patirsite mažiau streso, o priimti sprendimai bus optimaliausi esamoje situacijoje.

Mokesčių teisės ekspertai – kokių specialistų verta dairytis?

Kaip išsirinkti specifinėje srityje besispecializuojančius teisininkus? Pirmasis ir kone svarbiausias kriterijus – patirtis mokesčių teisės srityje. Rekomenduojama dairytis komandos, kurioje dirba bent keli mokesčių specialistai. Keli papildomi pranašumai, kurių verta ieškoti partnerių kompetencijų sąraše:

  1. dalyvavimas įstatymų leidimo procesuose;
  2. narystė novatoriškose verslo bendruomenėse;
  3. darbas su kuo įvairesniais projektais;
  4. žinių bagažas e. komercijos srityje;
  5. sėkmingos derybos bei išspręsti ginčai;
  6. patirtis investicijų pritraukimo ir valdymo srityje;
  7. platus teikiamų finansų, mokesčių ar įmonių teisės srities paslaugų spektras.

Šiandien daugelis verslų sėkmingai persikelia į virtualią erdvę ir tai neretai tampa plėtros į užsienio rinkas priežastimi. Todėl svarbu, kad jūsų teisės žinovai išmanytų ne tik vietos, bet ir aktualių užsienio valstybių mokestines sistemas. Verta investuoti į ekspertus, kurie yra bendradarbiavę tiek su vietos, tiek su užsienio specialistais ir mokesčių administratoriais.

Jau turite įmonės teisininką?

Daugeliui gali kilti klausimas – ar verta investuoti į mokesčių ekspertų komandą, jei įmonėje dirba patyręs teisininkas. Jei jūsų verslas laikomas vidutiniu arba dideliu – vienareikšmiškai taip. Kodėl? Vienas žmogus negali atstoti visos komandos ir kokybiškai spręsti skirtingų teisinių klausimų, domėtis pokyčiais ir dairytis naujų galimybių. Specifinėje srityje dirbantys profesionalai gali suteikti naudingų įžvalgų, konsultuoti ar net perimti dalį darbų į savo rankas.

Klaidos mokesčių srityje šiandien neapsiriboja vien tik baudomis. Pasekmės gali būti kur kas skaudesnės – pasitikėjimą praradę klientai ir partneriai, sugadinta reputacija, prarasta potencialių investicijų galimybė. Konkurencingoje verslo rinkoje svarbu pasirūpinti ne tik atsakingos bendrovės įvaizdžiu, bet ir atsakomybių vykdymu.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder