Gerus atlyginimus mokanti įmonė investuos į darbuotojus, bet juos rinksis griežčiau

(12)

Uosto krovos bendrovė Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) pernai augino pagrindinius veiklos rodiklius – pajamas ir pelną, įdarbino daugiau žmonių. Šiemet taip pat tikimasi ne prastesnių rezultatų, manoma, kad jų gali padėti pasiekti investicijos į darbuotojus, kurių atranka griežtėja.

„Svarbiausiais augimo veiksniais turėtų būti darbo našumo didinimas ir aukšta darbuotojų kvalifikacija. Bendrovė planuoja 2025 metais sutelkti dėmesį į darbo organizavimo tobulinimą, darbuotojų mokymą, jų lojalumo įmonei ugdymą ir tikisi, kad tai turės teigiamą finansinį poveikį“, – teigiama šią savaitę paskelbtoje praėjusių metų KKT veiklos ataskaitoje. 

Bendrovės vadovas Vaidotas Šileika „Vakarų ekspresui“ aiškino, kad krovos apimtims augant, o teritorijos plėtrai naujų galimybių neatsirandant tenka mokytis dirbti kitaip ir optimizuoti procesus.

„Teritorija ribota, plėtros galimybės kol kas ribotos, tai mums reikia labai daug dirbti norint optimizuoti veiklą toje vietoje su tokiais srautais. Tam iš tiesų reikia skirti daug dėmesio, apmokyti personalą ir suvaldyti procesus. Toks poreikis buvo visada, bet antrus metus į tai esame labai orientuoti, skiriame nemažas investicijas ir nemažą dėmesį norint sutvarkyti tuos procesus“, – kalbėjo V. Šileika. 

Šiuo metu bendrovėje dirba daugiau nei 270 darbuotojų, vidutinis jų atlyginimas siekia beveik 3,5 tūkst. eurų iki mokesčių (pagal standartinę skaičiuoklę - apie 2,1 tūkst. eurų „į rankas“), rodo „Sodros“ duomenys.

V. Šileika sako, kad jų skaičius neturėtų mažėti, darbuotojų atranka dabar vykdoma atidžiau – norima įdarbinti tik tuos žmones, kurie supranta, ką reiškia dirbti uoste.

„Krovinių kiekiui augant neišvengiamas ir darbuotojų poreikis, reikalinga turėti daugiau kvalifikuotų žmonių, todėl jų skaičius nemažės ateityje.

Darome rimtesnes atrankas ir atsirenkame žmones, kurie tikrai apsisprendę dirbti uoste, o ne pabandyti, nes kartais būna ir taip, kad iš darbo išeina supratę, jog darbas uoste – ne jiems“, – kalbėjo KKT vadovas.

Ataskaitoje teigiama, jog praėjusiais metais krova įmonėje augo 9 proc. iki 6,9 mln. tonų. Konteinerių perkrauta tiek pat, kaip ir 2023 metais, ro-ro krovinių padaugėjo 49 proc. iki 1,16 mln. tonų, o generalinių krovinių krova augo 45 proc. iki 928 tūkst. tonų.

Šiemet KKT taip pat sieks pritraukti įvairesnių krovinių ir taip stiprinti savo pozicijas rinkoje – bendrovės vertinimu, didelę įtaką jos veiklai ir toliau daro dėl karo Ukrainoje Rusijos bei Baltarusijos režimams taikomos sankcijos bei jų nulemtas tranzitinių krovinių mažėjimas – jiems pakeisti ieškoma kitų krovinių.

„Remiantis krovos rezultatais matoma, kad, nepaisant dėl Rusijos invazijos į Ukrainą susijusių ekonominių sankcijų, 2024-aisiais bendrovė dirbo stabiliai ir išlaikė aukštus krovos rodiklius“, – teigiama vadovybės ataskaitoje.

Joje nurodoma, kad bendrovė 2025 metai planuoja ir toliau didinti krovos apimtis, krovos greičius, tikimasi žemesnių krovos technikos remonto kaštų ir aukštesnio krovos greičio.

Bendrovė pernai uždirbo 14,3 mln. eurų grynojo pelno arba 5 proc. daugiau nei 2023 metais, o pajamos per metus paaugo 9 proc. iki 42,2 mln. eurų. 

KKT priklauso bendrovei „Klaipėdos terminalo grupė“, kuri taip pat kontroliuoja Klaipėdos uoste veikiantį Malkų įlankos terminalą.

Konsoliduotas grupės praėjusių metų pelnas siekė 17,5 mln. eurų, o pajamos – 65,3 mln. eurų. 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder