Interneto įmonei skirta 50 mln. eurų bauda už reklamos brukimą
„Orange“ yra Prancūzijos monopolinio telefono ryšio operatoriaus teisių perėmėja ir pirmaujanti telekomunikacijų bendrovė, teikianti populiarią el. pašto paslaugą.
„Interneto prieigos ir el. pašto paslaugų teikėja „Orange“ naudojo savo el. pašto paslaugą, kad klientams siuntinėtų reklamas“, panašias į el. laiškus, sakė Prancūzijos privatumo priežiūros tarnybos CNIL direktoriaus pavaduotojas Louis Dutheillet de Lamothe.
Prancūzijoje reklamuotojai, prieš siųsdami medžiagą į asmens el. paštą, privalo gauti leidimą, ir CNIL nusprendė, kad „Orange“ veiksmai prilygsta tokiam veiksmui, net jei klientų adresai nebuvo naudojami rodyti reklamai, įterptai tarp jų el. laiškų.
CNIL teigė, kad nepageidaujamas reklamas gavo daugiau kaip 7,8 mln. naudotojų.
CNIL atsižvelgė į tai, kad tai buvo „pažeidimas“, padėjęs „Orange“ „uždirbti pinigų“, AFP sakė L. Dutheillet de Lamothe.
Pareiškime AFP „Orange“ teigė, kad baudą apskųs aukščiausiajam administraciniam teismui, o jos dydį pavadino „visiškai neproporcingu“.
Bendrovė teigė, kad reklama nebuvo „nei nusižengimas, nei saugumo pažeidimas, bet įprasta rinkos praktika, nesusijusi su klientų asmens duomenų panaudojimu“.
Ji taip pat pridūrė prieš skiriant baudą negavusi jokio įspėjimo.
Bauda už tokį nusižengimą neįprastai didelė – tokios sumos taikomos tik pagrindinėms technologijų milžinėms.
L. Dutheillet de Lamothe sakė, kad tai turėtų būti įspėjimas kitiems operatoriams.
CNIL taip pat sakė, kad skiriant baudą atsižvelgta į tai, jog 2023 m. lapkričio mėnesį „Orange“ pakeitė savo el. pašto sąsają, kad geriau matytųsi reklamos.
CNIL taip pat nustatė, kad „Orange“ naudotojai, kurie prašė nutraukti slapukų – kodo, leidžiančio reklamuotojams sekti naudotojų veiklą internete – gavimą, ir toliau juos gavo.
„Orange“ buvo duoti trys mėnesiai šiai problemai išspręsti, antraip laukia papildomos baudos.
Rašyti komentarą