„Sukčiai apsimeta pirkėjais ir bendraudami su pardavėjais teigia, kad užsakys „Omniva“ kurjerio paslaugą ir kurjeris atvyks paimti prekės tiesiai iš pardavėjo namų.
Netrukus atsiunčiama nuoroda, kurią paspaudus prašoma prisijungti prie savo banko, neva tam, kad būtų gautas apmokėjimas už prekę. Iš tiesų nuoroda yra netikra – ji skirta išvilioti pinigus“, – pasakoja „Omniva“ komunikacijos vadovė Lietuvoje Gabrielė Požerskė.
Pasak „Omniva“ atstovės, nuorodos veda į netikras svetaines, kurios atrodo kaip oficialus bendrovės internetinis puslapis.
„Naudojamas tas pats logotipas, spalvos, struktūra, todėl nesudėtinga pasimesti, ypač skubant. Gyventojai turėtų įsidėmėti, kad „Omniva“ nesiunčia papildomų nuorodų, kuriose būtų prašoma atlikti mokėjimus ar pateikti asmens duomenis.
Bendrovės paslaugos yra užsakomos tik per „Omniva“ privačių ar verslo klientų savitarną, mobiliąją programėlę arba interneto svetainėje, kurioje yra perkamos prekės“, – pažymi G. Požerskė.
Jeigu asmuo paspaudė įtartiną nuorodą, suvedė asmens duomenis ar atliko mokėjimą, būtina nedelsiant imtis veiksmų.
„Priklausomai nuo situacijos reikia kuo greičiau susisiekti su savo banku, atsinaujinti slaptažodžius ir informuoti policiją. Kuo greitesnė bus reakcija, tuo didesnė tikimybė išvengti finansinių nuostolių ar duomenų panaudojimo“, – teigia „Omniva“ atstovė.
Jei kyla abejonių, tai tikra informacija ar sukčių pinklės, G. Požerskė kviečia susisiekti su „Omniva“ klientų aptarnavimo centru.

Rašyti komentarą