Kas svarbiausia planuojant kampanijas skirtinguose kanaluose šiandien?

Jau šiandien startuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuojama dviejų popiečių konferenciją internetu „Efektyvus media kanalų planavimas 2025“, skirta ne tik aptarti media kanalų tendencijas, bet ir suteikti praktinių patarimų, kaip kurti efektyvią reklamą kiekviename iš kanalų.

„Šiais metais renginyje dalyvių laukia bendra media kanalų tendencijų ir planavimo apžvalga bei reklamų atskiruose medijų kanaluose pavyzdžiai ir patarimai, kaip efektyviai planuoti kampanijas kiekviename iš kanalų”, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Konferencijoje – naujienos ir praktiniai patarimai

Konferenciją atidarys „Mindshare Lithuania” klientų aptarnavimo vadovas Dalius Dulevičius, kuris pasidalins praktiniais patarimais, kaip pritraukti vartotojų dėmesį, jį išlaikyti ir paversti rezultatais. 

„Repsense” vadovas Mykolas Katkus sugretins komunikaciją su skaičiais ir atsakys, kaip žinučių sklaidą tradicinėje žiniasklaidoje ir skaitmeninėje erdvėje apjungti su marketingo duomenimis, o lauko reklamos tendencijas pristatys ir kaip kurti pridėtinę vertę prekės ženklui atsakys „JCDecaux Lietuva” marketingo vadovė Jūratė Mizarė.

Patyręs kūrybininkų duetas „15MIN Group” reklamos kūrybos vadovas Justas Rožėnas ir „M-1” radijo stočių grupės kūrybos vadovas Saulius Žvirgždas pasidalins geraisiais praktiniais pavyzdžiais, kaip įtraukti auditoriją skaityti ir klausyti, kokie internetiniai ir radijo projektai pritraukia rėmėjus ir kur veda reklamos užsakovo drąsa.

Pirmąją konferencijos popietę uždarys  „Reprise Media” strategijų vadovas Jurgis Barila atskleisdamas, kodėl daugiau kanalų veda į vienodus sprendimus ir kaip atsikratyti autopiloto režimo bei išnaudoti kanalų įvairovę taip, kad iš tiesų būtumėte pastebimi ir įsimenami.

Kovo 26-osios dienos popietė prasidės su „BPN Lietuva” strategijų vadovo  dr. Gedo Kučinsko įžvalgomis, kaip efektyviai matuoti ir valdyti media derinius, kuriuose vyrauja skaitmeniniai kanalai bei kokias taktikas ir sprendimus pritaikyti Lietuvos rinkai. 

Apie televiziją  kalbės ir kaip šiuo kanalu pasiekti savo auditoriją atskleis „TV3 grupės” Lietuvoje komercijos vadovas Aleksandras Golod.

Kaip užtikrinti, kad skirtinguose kanaluose komunikacija neskambėtų kaip chaotiškas triukšmas, o taptų vientisu, įtraukiančiu pasakojimu, atsakys „Mediaskopas” vadovė Jūratė Stankuvienė, o kaip planuoti ir tarpusavyje derinti našumo ir prekės ženklo žinomumo kampanijas, papasakos „Omnisend”  skaitmeninės reklamos komandos vadovė Domantė Gerdauskė.

Antrąją popietę uždarys „Delfi” pardavimų grupės vadovė Agnė Vismantė atsakydama, kaip su reklama prisitaikyti prie šiuolaikinių vartotojų ir jų įpročių.

Dviejų popiečių konferencija „Efektyvus media kanalų planavimas 2025“ vyks kovo 25–26 dienomis internetu. Daugiau informacijos čia.

Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei dvidešimties metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę Lietuvoje ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.