Klaipėdoje rengiama konferencija eksportuojančioms įmonėms: padės užkariauti pasaulį mažomis pajėgomis

Spalio 25 dieną Klaipėdoje rengiama „Salesforce“ konferencija eksportuojančioms įmonėms. Tai pirmasis tokio tipo renginys, skirtas Vakarų Lietuvos verslo bendruomenei.

Renginys skirtas su verslas-verslui pardavimais dirbančioms organizacijoms: pramonės, gamybos, transporto bei inžinerijos sprendimus užsienio rinkose parduodančioms įmonėms.

„Mitas, jog užkariauti naujoms rinkoms reikia didelių žmogiškųjų resursų ar investicijų. Verslui parduodančiose bendrovėse nedidelės pardavimų komandos atlieka didelius pardavimus. Neretai įmonės eksporto komandą sudaro vos keli darbuotojai. Šiandienos verslui skirti technologijų sprendimai padeda nedidelėmis pajėgomis pasiekti puikių rezultatų“, – teigė „Salesforce“ atstovės Lietuvoje „Bluelark“ vadovas Jurgis Bakanas.

Renginyje pristatomos patirtys, kaip įmonės viduje organizuoti pardavimo procesą, dalintis užduotimis tarp skirtingų įmonės padalinių, tinkamai valdyti susijusius dokumentus ir automatizuoti daugelį proceso žingsnių.

„Pardavimo procesas paliečia gamybos, logistikos, krovos, apskaitos ir kitus bendrovės padalinius. Tarp jų būtina sklandžiai dalintis užduotimis. Taip pat užtikrinti, jog reikiami dokumentai – kainos pasiūlymai, sąskaitos, muitinės dokumentai – atsiduria pas reikiamus darbuotojus ir yra yra lengvai pasiekiami“, – teigė J. Bakanas.

Konferencija Klaipėdoje rengiama kartu su programinės įrangos verslui rinkos lydere „Salesforce“. „Salesforce“ kuriami sprendimai naudojami ryšiams su klientais valdyti, organizuoti pardavimų procesą, įgyvendinti rinkodaros kampanijas ar geriau aptarnauti klientus pagalbos bei skambučių centruose.

Aplenkusi „SAP“, šiemet „Salesforce“ tapo globalia programinės įrangos verslui lydere. “Salesforce” rinkos dalis 73 metų ketvirčius iš eilės. „Salesforce“ sprendimus naudoja tokios bendrovės kaip „Toyota“, „Spotify“ ir daugelis kitų.

„Spartų „Salesforce“ augimą lėmė, jog greta didžiausių globalių įmonių, „Salesforce“ siūlo sprendimus smulkiam ir vidutiniam verslui. Tiek lanksti „Salesforce“ kainodara, tiek sprendimų architektūra leidžia nedidelėms įmonėms naudotis tokiais pat įrankiais, kaip ir globaliems pasaulio verslo lyderiams“, – pasakojo Jurgis Bakanas.

„Salesforce“ sprendimus jau naudoja ne viena eksportuojanti šalies įmonė. Renginyje bus pristatoma Klaipėdoje veikiančios „FL Group“ patirtis. Bendrovės grupės įmonėse naudojama „Salesforce“, kuri yra pilnai integruota su nauja klientų savitarnos sistema. Sistemoje klientai internetu gali gauti kainos pasiūlymus, projekto dokumentus, stebėti užsakymo statusą ir bendrauti su aptarnaujančiu darbuotoju.

„Klientams teikiame krovinių pervežimo paslaugas geležinkelių, laivų ar oro transportu. Pagal veiklos specifiką, kiekvienas užsakymas – kompleksiškas ir išskirtinis. Automatizuotas užsakymų ir projektų valdymas padeda – mūsų augimo strategijos dalis. Naują sistemą vertiname kaip stiprų konkurencinį pranašumą, kuris kartu užtikrina ir geresnę kliento patirtį“, – teigė „First Logistics“ technologijų vadovas Marius Šimkūnas.

„Eksporto technologijos: pasaulio užkariavimas mažomis pajėgomis“ vyks spalio 25 dieną, 9 valandą, „Lighthouse Hub“ bendradarbystės erdvėje. Renginys nemokamas. Registracija į renginį: https://bluelark.digital/renginys/ Vietų skaičius ribotas.

Apie „Bluelark“ | www.bluelark.digital

„Bluelark“ yra pirmoji specializuota „Salesforce“ agentūra Baltijos šalyse. Naudodama „Salesforce“ produktus, „Bluelark“ padeda klientams surasti bei išlaikyti klientus. Bendrovė teikia visą „Salesforce“ paslaugų spektrą – nuo platformos diegimo ar integracijos su vidinėmis verslo sistemomis, iki unikalių sprendimų kūrimo ar tolesnio platformos administravimo. „Bluelark“ yra technologijų grupės „Agmis“ dalis.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder