Rekonstravus „Klaipėdos Smeltės“ terminalą, pajėgumai išaugo dvigubai

„Klaipėdos Smeltės“ valdytoja MSC krovinius iš Kinijos uostų į Klaipėdą pasuks tiesiogiai

Pasaulinei konteinerių gabenimo bendrovei „Mediterranean Shipping Company“ (MSC) nusprendus įtraukti Klaipėdą į atnaujinamą laivybos maršrutą „Swan“ ir sujungti ją tiesiogiai su Kinija, konteinerių krova per MSC kontroliuojamą „Klaipėdos Smeltę“ turėtų augti, sako įmonės atstovas.

 

Vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių rinkodaros direktorius Eduardas Galuškinas sako, kad Klaipėda anksčiau nebuvo įtraukta į šį maršrutą. 

„MSC laivybos maršrutas „Swan“ išties atnaujinamas, tačiau su svarbiu Lietuvai pakeitimu: šįkart įtraukiamas ir Klaipėdos uostas, kurio anksčiau rotacijoje nebuvo“, – BNS sakė E. Galuškinas.

MSC praėjusią savaitę pranešė, kad „Swan“ siūlo pirmąjį tiesioginį susisiekimą tarp Kinijos Čingdao bei Klaipėdos uostų, o pakeliui laivai užsuks į Singapūro, Malaizijos, Saudo Arabijos, Belgijos ir Lenkijos uostus. Bendrovės teigimu, tai itin greitas krovinių gabenimo maršrutas.

E. Galuškinas sako, jog naujas maršrutas didins „Klaipėdos Smeltės“ kraunamų konteinerių apimtis, bet kiek – dar nežinoma.

„Tikimasi, kad „Swan“ maršruto atidarymas padidins „Klaipėdos Smeltės“ perkraunamų konteinerių kiekį, tačiau konkrečios apimtys dar modeliuojamos“, – sako jis.

„Klaipėdos Smeltę“ valdo tarptautinė uostų terminalų operatorė „Terminal Investment“, kurią kontroliuoja MSC. 

Pasak E. Galuškino, šis maršrutas atveria naujas galimybes ne tik bendrovei, bet ir visai Lietuvai, nes Tolimųjų ir Vidurio Rytų rinkos bus greičiau pasiekiamos.

„Naujo okeaninio maršruto atsiradimas Klaipėdos uoste savaime reiškia atsiveriančias naujas galimybes šalies eksportuotojams ir importuotojams, kuriems aktualios Tolimųjų ir Vidurinių Rytų rinkos. Jos bus pasiekiamos sparčiau ir patogiau“, – sakė bendrovės atstovas.

Pirmasis reisas iš Čingdao į Klaipėdą planuojamas birželio 9 dieną.

Pernai „Klaipėdos Smeltė“ perkrovė beveik 630 tūkst. standartizuotų konteinerių (TEU) – 2,5 karto daugiau nei 2021 metais (250 tūkst. TEU), o pusė jų – 311 tūkst. – skirta perskirstymui į gretimus uostus. Bendrovės teigimu, MSC laivai daugiau krovinių į Klaipėdą nukreipė, nes didžiausi Europos uostai buvo apkrauti.

Klaipėdos uoste pernai perkrauta iš viso daugiau nei 1 mln. konteinerių.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder