Konstrukcijos, kurios buvo reikalingos Hauka maniežui statyti, buvo pristatytos iš Lietuvos – už jų krovą buvo atsakinga bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO).
„Tai buvo išskirtinis ir daug atsakomybės reikalaujantis projektas. Teko krauti negabaritinius segmentus, kuriems reikia atitinkamo pasirengimo ir kompetencijų.
Projektas įgyvendintas sėkmingai, per KLASCO perkrauta itin didelių gabaritų, kelis šimtus tonų sveriančios plieno konstrukcijos.
Dėkojame savo klientams už pasitikėjimą, o krovos procese dalyvavusiems kolegoms - už parodytą atsakingumą“, - sakė KLASCO generalinis direktorius Vitalij Muštuk.
Sporto maniežui reikalingos konstrukcijos buvo pagamintos Lietuvoje. Iš viso suprojektuota ir pagaminta 11 arkų, vienos jų svoris – maždaug 35 tonos, pastato konstrukcijos svėrė apie 600 tonų.
Kadangi krovinys buvo negabaritinis (arkų segmentai buvo 4 metrų pločių ir 18 metrų ilgio), į Klaipėdos uostą jis buvo gabenamas specialiu transportu.
Šiuo metu KLASCO krovinių segmentas apima įvairaus spektro krovinius – kraunami negabaritiniai kroviniai, metalas, grūdai, trąšos, netrukus planuojama krauti konteinerius, vėjo energetikai reikalingus įrenginius ir konstrukcijas.
Rašyti komentarą