Dizaino apdovanojimas – kokybės ir meistriškumo rodiklis
A’DESIGN AWARD & COMPETITION – tai aukščiausio lygio dizaino apdovanojimai, kuriuose varžosi dalyviai iš viso pasaulio. Laimėjimas konkurse agentūrai reiškia ne tik tarptautinį įvertinimą, bet ir yra kūrybinės komandos profesionalumo ir kompetencijos įrodymas. „A“ dizaino konkursas yra didžiausias pasaulyje, o jame apdovanojami tik geriausiai sukurti dizainai, dizaino koncepcijos.
„Design Award Winner“ logotipas simbolizuoja išskirtinį dizaino produktą, projektus ir paslaugas. „StandUP“ reklamos agentūros kūrybinė komanda šiame konkurse dalyvavo su vienu unikaliausių – „Radailių dvaro“ ir „Dino parko“ vizualinio identiteto atnaujinimo projektu. Šis darbas buvo pasirinktas dėl savo nestandartinio sumanymo įgyvendinimo – viename logotipe reikėjo sujungti dvi, iš pirmo žvilgsnio skirtingas, „Radailių dvaro“ bei „Dino parko“ veiklas ir sukurti vieningą įvaizdį įvairiose komunikacijos priemonėse, atspindintį vieną vizualinę tapatybę.
Projekto idėja buvo realizuota sėkmingai – atnaujintas prekės ženklas ne tik suteikė modernesnį ir stilingesnį įvaizdį, bet ir padėjo iškovoti sidabro apdovanojimą – grafikos, iliustracijos ir vizualinės komunikacijos kategorijoje.
Pagrindines kūrybos vadovės ir komandos idėjas į bendrą visumą sujungė grafikos dizainerė Gretė Milkintė. „Vizualinio identiteto kūrimas „Radailių dvarui“ buvo nelengva, tačiau be galo įdomi užduotis. Manau, jog šis projektas atspindi vieną nuostabiausių grafinio dizaino pusių – galimybę suderinti nesuderinamą, suteikti vaizdui funkcionalumo ir iš pažiūros įprastuose dalykuose atrasti kažką netikėto bei naujo“ – prisimindama projektą sakė ji.
Kūrybos vadovė Inesa Budginė
Rezultatas, kurio verta laukti
Sudalyvavusi ir laimėjusi apdovanojimą A’DESIGN AWARD & COMPETITION konkurse, „StandUP“ reklamos agentūros komanda žengė reikšmingą žingsnį į priekį ir tai suteikė dar daugiau motyvacijos ateities darbams.
Reklamos agentūros įkūrėja ir vadovė Inesa Budginė teigia, jog visuomet norisi siekti pačių aukščiausių ir didžiausių tikslų, tad pasaulinis apdovanojimas yra begalo svarbus. „Kartais dideli užmojai reikalauja laiko, o norimas rezultatas ateina kaip įrodymas, jog esame stipri komanda ne tik dizaino darbų atžvilgiu, bet ir siūlydami klientams reikalingus sprendimus, padedančius patikėti mūsų vizija. Labai dėkoju „Radailių dvaro“ vadovams už pasitikėjimą mūsų agentūra“ – apie pasiektą pergalę kalbėjo vadovė ir pridūrė, jog šis apdovanojimas svarbus ne tik agentūros komandai, bet ir Klaipėdai. Pasak reklamos specialistės, eidami koja kojon su miesto vizija ir užsibrėžtais tikslais, kartu galima pasiekti geresnių rezultatų. I. Budginė didžiuojasi, jog agentūrai pavyksta išlaikyti klaipėdietišką autentiškumą ir išlikti savimi, o be visa to, dar ir siekti pasaulinių pergalių.
Tuo tarpu „Radailių dvaro“ bei „Dino parko“ direktorė Vita Aušrienė teigia, jog projekto metu netrūko iššūkių, nes jų tikslas – viename logotipe įkomponuoti du skirtingus prekės ženklus buvo išties neeilinis sumanymas. Tačiau V. Aušrienė džiaugiasi, jog bendradarbiaujant kartu su „StandUP“ reklamos agentūros komanda lūkesčiai buvo sėkmingai įgyvendinti. Pasak jos, naujasis įvaizdis padėjo sukurti prekės ženklų vientisumą, todėl tapo lengviau komunikuoti bei pozicionuoti. „Džiugu, kad mūsų naujasis identitetas yra naujoviškas, madingas ir yra vienu žingsniu priekyje už kitus – įvertintas apdovanojimu, kuris tik patvirtina, kad pasirinkome teisingus partnerius“ – sakė vadovė.
Rašyti komentarą