„Lidl“ parduotuvėse – naujovė, apsunkinsianti pirkėjų gyvenimą
Kaip kovo pabaigoje skelbė portalas, nuo 2016 m. Lietuvoje veikiantis „Lidl“ parduotuvių tinklas pavasarį pasitiko naujovėmis, skirtomis kovoti su ilgapirščiais.
Neseniai savitarnos kasas parduotuvėje pristatęs parduotuvių tinklas dabar ties šiomis kasomis įrengė ir saugos vartelius, pro kuriuos išeiti galima tik nuskenavus pirkinių kvitą.
Pastarosiomis savaitėmis tokios naujovės pastebėtos bent keliose „Lidl“ parduotuvėse, kuriose yra įrengtos savitarnos kasos.
Tačiau ši naujovė – ne vienintelė; parduotuvių tinkle pastebimas ir dar vienas, gal kiek mažiau matomas pokytis.
Ant dalies prekių dabar dedamos elektrinės apsaugos priemonės, skirtos jas apsaugoti nuo vagišių. Apsilankius kai kuriose „Lidl“ parduotuvėse matyti, kad daugiausia tokios priemonės taikomos kas savaitę besikeičiančioms prekėms, buitinei technikai ar įrankiams, taip pat elektronikai.
Tokios apsaugos priemonės jau įprastos kituose didžiuosiuose prekybos tinkluose, tačiau „Lidl“ nuo pastarųjų skiriasi vienu aspektu – šio prekybos tinklo parduotuvėse leidžiama prekes išimti iš originalios pakuotės, apžiūrėti, susipažinti su gaminio instrukcija.
Kaip anksčiau buvo išsiaiškinęs portalas Alfa.lt, pastaroji prekybos tinklo politika buvo žinoma ne visiems pirkėjams – keletas pirkėjų, įsigiję siurblį robotą, hidraulinį keltuvą ar kitas prekes ir sužinoję, kad šios prekės neatitinka jų lūkesčių, negalėjo šių prekių grąžinti, kadangi, kaip nustatė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, galėjo parduotuvėje išimti jas iš pakuotės ir su jomis susipažinti.
Akivaizdu, kad prekės, ant kurios pakuotės uždėta elektrinė apsaugos priemonės, iš pakuotės pats neišimsi, nebent nori tiesiogiai pabendrauti su apsaugos darbuotojais ir pareigūnais.
Dėl to portalas pasiteiravo „Lidl“, ar tai reiškia, kad baigėsi laikai, kai pirkėjai gali išsiimti prekę iš pakuotės ir ją apžiūrėti.
Tačiau paaiškėjo, kad prekybos centro politika šiuo atžvilgiu nesikeičia – ir toliau pirkėjai galės apžiūrėti prekes prekybos vietoje, tik tai padaryti bus sunkiau; jei norėsis iš arčiau apžiūrėti, pavyzdžiui, grąžtą ar elektrinį dantų šepetuką, teks susirasti parduotuvės salės darbuotoją ir paprašyti, kad šis nuimtų elektrinę apsaugos priemonę.
„Tokia elektroninė apsauga yra dedama ant tam tikrų prekių, pavyzdžiui, elektronikos prekių, brangesnių kosmetikos priemonių ar kremų, brangesnių alkoholinių gėrimų, taip pat tam tikrų, brangesnių, maisto prekių.
Jei pirkėjas, prieš įsigydamas elektronikos prekę, kuri yra apsaugota tokia elektronine apsauga, nori ją apžiūrėti, gali kreiptis į parduotuvės personalą, kuris apsaugą nuims ir leis prekę apžiūrėti bei susipažinti su jos instrukcija“, – portalui teigė „Lidl Lietuvos“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.
Alfa.lt duomenimis, tokių pokyčių itin gerai Lietuvoje vertinamą prekybos tinklą pastūmėjo imtis nepateisinti lūkesčiai dėl pirkėjų sąžiningumo – parduotuvėse ne tik įdiegiami specialūs varteliai ties savitarnos kasomis ir imtos masiškai naudoti elektroninės apsaugos priemonės, bet ir rengiami mokymai darbuotojams, kurių metu, portalo žiniomis, „Lidl“ darbuotojai mokomi vagių nevadinti vagimis.
Apie šiuos mokymus Alfa.lt jau anksčiau teiravosi „Lidl“. L. Skersytė tuomet nurodė, kad mokymai darbuotojams iš tiesų yra rengiami, tačiau tokių, kurie būtų skirti konkrečiai vagystėms ar jų prevencijai, nėra. O ar mokymuose darbuotojai išties instruktuojami vagių nevadinti vagimis, „Lidl“ atstovė nedetalizavo.
Rašyti komentarą