Lojalumo kortelių rinkos tendencijos: virtualių augimo bumas

Kas trečias suaugęs Lietuvos gyventojas turi lojalumo programos „Mylimiausia“ kortelę arba mobiliąją jos versiją.

Šio projekto partneriai skaičiuoja, kad suteiktos nuolaidos siekia milijonus eurų, o ypatingai auga virtualių kortelių skaičius.

Kaip parodė praėjusių metų rudenį kompanijos „Baltijos tyrimai“ atlikta apklausa, lojalumo kortelę „Mylimiausia“ naudoja 34 procentai respondentų. 

Jų skaičius stabiliai auga. Jei 2023 metų pirmąjį ketvirtį buvo išduotos per 640 tūkst. kortelių, tai tą patį šių metų laikotarpį – jau 870 tūkstančių. 

Dar įspūdingesnis virtualių kortelių skaičiaus augimas – palyginamuoju laikotarpiu jų padaugėjo daugiau nei 3 kartus, nuo 45 tūkst. iki 160 tūkstančių.

„Sparčiausiai auga būtent virtualių kortelių skaičius – klientai gali parsisiųsti programėlę į savo išmanųjį telefoną bei mėgautis teikiamomis naudomis. 

Mobiliąją programėlę jie renkasi tiek dėl to, kad sutaupytų vietos savo piniginėse, tiek dėl smarkiai populiarėjančių atsiskaitymų telefonais ar kitais išmaniaisiais įrenginiais“, – sako programos „Mylimiausia“ projekto vadovė Roberta Šakelytė.

Daugiau nei pusė šios programos klientų naudojasi SEB banko „SEB Mylimiausia“ kortele.

„Mūsų statistika rodo, kad banko klientai, turintys šią kortelę, šių metų sausio-gegužės mėnesiais atsiskaitymams už prekes ir paslaugas ją naudojo dešimčia procentų dažniau nei tuo pačiu praėjusiųjų metų laikotarpiu, taip pat maždaug dešimtadaliu išaugo ir mokėjimo kortele išleidžiama vidutinė suma. 

Panašiai – maždaug 8 proc. – didėjo atsiskaitymai skaitmenine šios kortelės versija“, – vardija Eglė Dovbyšienė, SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

Lojalumo programos dalyviams jau suteikta 800 tūkstančių lojalumo eurų, iš kurių klientai panaudojo 65 proc. 

Dar įspūdingesnius skaičius pateikia projekto partneriai. Pavyzdžiui, vaistinių tinklas „Gintarinė“ šių kortelių turėtojams jau suteikė nuolaidų už 8 mln. eurų.

Mylimiausia“ programos nariams suteikiame lygiavertes nuolaidas ir naudas, kaip ir mūsų „Circle K EXTRA” programos klientams. 

Jie gauna specialius maisto, gėrimų ir kitų prekių pasiūlymus, taip pat dalyvauja programoje, kuri, priklausomai nuo įsigyto degalų kiekio, suteikia nuolaidą nuo 3,5 iki 7 centų už litrą", – teigia Rita Jacevičienė, „Circle K“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

„Circle K“ atstovė pastebi, kad „Mylimiausia“ nariai noriai naudojasi lojalumo programos pasiūlymais. 

„Fiksuojame aukštesnį nei 80 proc. jos narių aktyvumą – tokia vartotojų dalis bent kartą apsilanko mūsų degalinėse per metus. Ir nuolaida degalams nėra vienintelė priežastis, kodėl jie atvyksta – daugiau nei 70 proc. pasinaudoja parduotuvės pasiūlymais“, – atskleidžia R. Jacevičienė.

Restoranų interjerus atnaujinęs tinklas „Čili Pizza“ pastebi, kad „Mylimiausia“ kortelėmis naudojasi net apie 70-80 proc. lankytojų. 

Su jomis čia galima gauti iki 20 proc. siekiančią nuolaidą patiekalams bei nealkoholiniams gėrimams, taip pat iki 5 proc. sumokėtos sumos kaupiama „Mylimiausia“ eurais.

Praėjusiųjų metų pradžioje buvo atnaujintas kortelės dizainas ir klientų turimos kortelės pakeistos naujomis. „SEB Mylimiausia“ kortelės keičiamos artėjanti jų galiojimo termino pabaigai. 

Kaip pasakoja SEB Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė E. Dovbyšienė, bankas plastikines korteles laipsniškai keičia draugiškesnėmis aplinkai.

„Palyginti su senosiomis kortelėmis, naujosiose net 84 procentai plastiko dabar pakeičia medžiaga, pagaminta iš kukurūzų krakmolo – bioplastiko“, – teigia SEB banko valdybos narė.

Šiuo metu „Mylimiausia“ programos partnerių gretose – SEB, „Circle K“, „Gintarinė“, „Čili Pizza“ ir „Mumbo.lt“. 

Pastaroji įmonė prie projekto prisijungė praėjusiais metais. „Mumbo.lt“ yra itin sparčiai auganti naminiams gyvūnams skirtų prekių internetinė parduotuvė.

„Nuolat ieškome galimybių lojalumo kortelių turėtojams pasiūlyti dar daugiau naudų. „Mylimiausia“ programėlėje galima rasti Draugų kuponus ir gauti nuolaidų įvairioms prekėms bei paslaugoms. Pasiūlymai ir kuponai nuolat atnaujinami“, – reziumavo  „Mylimiausia“ projekto vadovė R. Šakelytė.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder