Iki šiol veikusi Vilniuje ir Panevėžyje, bendrovė atidarė naudotų sertifikuotų automobilių prekybos vietą Klaipėdoje. Plėtra grindžiama augančia naudotų automobilių paklausa bei klientų poreikiais.
Kaip aiškina „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas, sprendimą plėsti prekybos vietų skaičių Lietuvoje padiktavo pati rinka. „Tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyse, o taip pat ir Lenkijoje, keičiasi visuomenės supratimas apie naudotų automobilių įsigijimą.
Žmonės vis rečiau renkasi juos turgavietėse arba internete iš pavienių pardavėjų ir vis dažniau ieško bendrovių, kurios siūlo sertifikuotus naudotus automobilius.
Tokius, kurie turi visus reikiamus dokumentus bei kuriems po pardavimo yra suteikiama garantija“, – aiškina P. Valiukėnas.
Pasak jo, įsigyjant naudotą automobilį iš bendrovės, jam suteikiama dviejų mėnesių arba 3000 km garantija, pilna prieiga prie pasirinktos transporto priemonės istorijos, pateikiant oficialius ridos išrašus.
Be to, pirkėjas gauna oficialią pirkimo–pardavimo sutartį, kurioje atsispindi suma, sumokėta už automobilį. Pastaroji įrodo turto įsigijimo ir mokėjimo už jį faktą, be to, užtikrina, kad automobilis parduodamas be defektų“, – aiškina „Longo LT“ vadovas.
Nors daugiau nei trečdalis bendrovės automobilių yra parduodami internetu, pasak P. Valiukėno, fizinės pardavimų vietos išlieka aktualios. „Dalis pirkėjų nesibaimina inovatyvių sprendimų ir automobilius užsisako tiesiog internetu su pristatymo į namus paslauga.
Visgi, didesnė dalis pirkėjų yra linkusi atvykti į prekybos vietą, pasikonsultuoti ir apžiūrėti automobilius gyvai, taip pat atlikti bandomąjį važiavimą.
Dėl šios priežasties ėmėmės sprendimo, kuris Vakarų Lietuvos gyventojams yra patogesnis nei bet kada anksčiau. Jiems nebereikia vykti į Vilnių ar Panevėžį. Automobilį jau galima rinktis vietoje, Klaipėdoje“, – sako P. Valiukėnas.
„Longo LT“ vadovas priduria, kad bendrovė yra įdiegusi inovatyvius sprendimus, kurie leidžia internetu apžiūrėti bet kurį automobilį, esantį asortimente, o, esant pageidavimui, jį pristatyti apžiūrai į vieną iš prekybos vietų Lietuvoje, taip pat ir į naująją – Klaipėdoje.
„Pavyzdžiui, automobilių fotografavimui naudojame automatizuotą 360 laipsnių kamerą, kurios pagalba kiekviena transporto priemonė įamžinama iš daugiau nei 455 skirtingų kampų, apimant automobilio interjerą ir išorę.
Taip pirkėjai gali matyti kiekvieną jo kampą tiek viduje, tiek išorėje. Jei automobilį norima išbandyti, transporto priemonės pristatymas į prekybos vietą įvykdomas per 24-72 val.”, – sako P. Valiukėnas.
„Longo Group AS“ yra sparčiausiai auganti naudotų automobilių prekybos įmonių grupė Baltijos šalyse.
Neseniai grupė skelbia pasiekusi 100 mln. eurų apyvartą, o šių metų 9 mėnesių pelnas, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA), siekė 1,6 mln. eurų. Tai 151 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Šiemet bendrovė išleido obligacijas, kurios įtrauktos į „Nasdaq Riga Baltic First North“ biržą, taip pat atidarė savo pirmąją prekybos vietą Lenkijoje.
Rašyti komentarą