„Rudenį startavome su originalia kampanija ir naujai N. Pareigytės-Rukaitienės perdainuota daina „Velniškas greitis“. Tikėjome šia reklama, bet reikia pripažinti – jos rezultatai netgi nustebino. Tai pasirodė esanti efektyviausia mūsų kampanija, todėl penktojo gimtadienio proga grįžtame su pastiprinimu – nauju šūkiu ir naujais pasiūlymais pirkėjams“, – sako Ieva Balkevičiūtė, „LastMile“ rinkodaros vadovė.
Pasak jos, kuriant naują kampaniją siekta ir toliau pagrindiniu akcentu išlaikyti tai, ką labiausiai vertina prekių pristatymo į namus patogumais besinaudojantys klientai – greitą pirkinių pristatymą iki durų per 1 valandą.
„Reguliariai daromės klientų apklausas ir matome, kad pristatymas į namus vos per 1 valandą yra neginčijama mūsų stiprybė. Į jos palaikymą žiūrime labai rimtai, bet savo rinkodarinėje komunikacijoje mėgstame žaismingumą. Patirtis parodė, kad toks sprendimas pasiteisina. Pirmoji reklama buvo priimta be galo teigiamai, tai stipriai paaugino „LastMile“ prekinio ženklo žinomumą, paskatino vartotojus išbandyti mūsų paslaugą“, – sako I. Balkevičiūtė.
Pasak jos, iš tyrimų matyti, kad didžioji dalis žmonių teisingai suprato kampanijos žinutę apie pristatymo greitį, jiems patiko tiek daina, tiek pasirinkta atlikėja. Vartotojai taip pat teigiamai įvertino ir pasiūlymą – viena didžiausių nuolaidų rinkoje (–40 % pirmam užsakymui) paskatino išbandyti paslaugą. Kampanija pasižymėjo pozityviais vertinimais, fiksuotas aukštas reklamos pastebėjimas per TV, radijo ir interneto kanalus bei išaugęs prekės ženklo identifikavimas.
„Tokie rezultatai tapo paskata sukurti nuotaikingą tęsinį. Kadangi N. Pareigytė-Rukaitienė yra legendinės grupės „69 danguje“ narė, tad kiekvieną savaitę klientams siūlome mėgstamiausias jų prekes su 69 proc. nuolaida, ir pasirinkome šmaikštų šūkį „Tavo pareigytė užsakyti, mūsų pareigytė – pristatyti“. Taip dar kartą akcentuojame savo įsipareigojimą pirkinius pristatyti patogiai, sklandžiai ir laiku“, – pasakoja startuolio rinkodaros vadovė.
Naują reklamą žiūrėkite čia: https://youtu.be/RLJQnM2UhgU
Joje vėl skamba pirkėjų jau teigiamai įvertinta 2006 m. kūrinio „Velniškas greitis“ nauja versija. „Velniškas greitis, dangiškas greitis, važiuoju pas tave, „LastMile“ – pas tave. Prekės surinktos, nieko nelaukęs greitai būsiu čia“, – dainuoja N. Pareigytė-Rukaitienė, su kurjeriu išskirtiniu automobiliu vykstanti pas pirkėjus.
Reikšmingą gimtadienį pasitinka išplėtę teritoriją
Nauji vėjai – ne tik rinkodariniuose „LastMile“ veiksmuose, bet ir kasdienėse operacijose. Startuolis kovą į savo pristatymo teritoriją įtraukė dar keliolika Kauno užmiesčio gyvenviečių ir užsimena, kad tai – ne pabaiga.
„Šie metai mums svarbūs ne tik dėl pirmojo veiklos penkmečio paminėjimo, bet ir dėl pagreitį įgavusio ambicingos plėtros etapo. Ką tik reikšmingai išplėtėme savo pristatymo žemėlapį naujakurių pamėgtame Kauno rajone. Ten matėme didelį greito pirkinių pristatymo į namus paslaugos potencialą, ir jau pirmosios savaitės parodė, kad sprendimas buvo teisingas. Šiemet turime planų ir kitose šalies teritorijose“, – sako Tadas Norušaitis, „LastMile“ vadovas ir bendraįkūrėjas.
Pasak jo, augantys klientų srautai Lietuvoje įpareigoja nuolat dėti pastangas, kaip galima dar labiau pagerinti jų apsipirkimo patirtį.
„Pristatymo į namus rinka yra be galo konkurencinga, todėl stovėjimas vietoje reikštų prarastas galimybes. Matome, kad pirkėjams patinka mūsų siūlomos išskirtinės paslaugos, tokios kaip galimybė realiu laiku pasirinkti prekės alternatyvą ar papildyti krepšelį net surinkimo metu. Jie palankiai žiūri ir į technologines naujoves, ką parodė pernai pirmą kartą Europoje į centrines Vilniaus gatves išriedėję „LastMile“ autonominiai automobiliai, pristatinėję maisto prekes be vairuotojo. Toks pirkėjų pasitikėjimas įkvepia ir toliau kurti reikšmingus pokyčius prekių pristatymo į namus srityje, tad savo ruožtu galime pažadėti dar ne kartą stebinti“, – sako T. Norušaitis.
Šiuo metu „LastMile“ platforma turi daugiau nei 300 tūkst. registruotų vartotojų Lietuvoje. Net 95 proc. pirkėjų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas.
Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 40 partnerių parduotuvių, tarp kurių – prekybos tinklas „Iki“, „Promo Cash&Carry“, „Cascada“, „Livin“, „Vaga“, „Krispo“, „Mėsos broliai“ ir dešimtys kitų. Asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 70 tūkst. prekių: kasdieniai ir gurmaniški maisto produktai, gėlės, knygos, kosmetika, prekės vaikams, augintiniams ir kt.
Prekių pristatymo startuolis „LastMile“ priklauso prekybos tinklui „Iki“, kartu jie yra dalis tarptautinės „Rewe“ grupės, dirbančios 21 Europos šalyje ir turinčiai daugiau nei 384 tūkst. darbuotojų.
Rašyti komentarą