Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
,

Kažkaip visi tyli, kad mūsų kelininkai irgi naglumo viršūnės, be milijoninio pelno nejuda. Ir tai faktas, o nepasvarstymas

GGG
GGG,

Ir dar... kiek dar taškysite pinigus radaram ir įdomu kiek kainuoja kelio ženklai...čia taip pat pristatyta reikia, nereikia...

GGG
GGG,

Todėl kad ,surenkamas už kurą akcizas ištaškomas bile kur tai viena,
antra darbų kainos neadekvačios o kokybė abejotina, nes konkursus laimi "švogeriai" nera jokios konkurencijos...

Agentas Karabasas
Agentas Karabasas,

sąžiningai atidirbo už trąšas, kad nebūtų jokių šaliai svarbių infrastruktūros projektų. Štai Estijoje konservatoriai ir liberalai nuo 1990, kai pas mus šios politinės jėgos, kurias renka aukštesnio intelekto ir išsilavinimo rinkėjai, valdė tik su pertraukomis ir krizių laikotarpiu.

Viskas pergalei
Viskas pergalei,

Salys pasuke militarizacijos keliu, kaip S. Koreja, normaliu keliu nebeturi... Uztai raketu, kiek tik nori... Deje, bet Lietuva butent tame paciame kelyje..

Lietuvis tikras
Lietuvis tikras ,

Jei susisiekimo ministras avinas tai ir keliai tokie. Jei valdžia vagia tai ir akcizo neužtenka. Latvijoje keliai liuks. Ir akcizo užtenka. Nekalbu apie estija. Kas vagis uždarys jei tie patys iš to lovio maitinasi. Rusijoje keliai geresni negu demokratinėje Lietuvoje. Pagarba Putinui. O ne nausedai. Jei tiltai griūna autostradoje. Per 30.m kiek autodtradu nutiesė? Viskas į tą supista Ukraina keliauja. Kur dabar prezidentas?

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.