„Švaros broliai“ plečiasi į užsienį – keičia prekės ženklą į „Pro Bro“
„Pro Bro Group“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Evaldas Kinderis sako, jog įmonės ženklą norima išpopuliarinti Europoje ir visame pasaulyje, tačiau artimiausioje ateityje pagrindinės kryptys bus Baltijos šalys, Lenkija, Skandinavija ir galbūt Vokietija.
„Pro Bro“ ir įmonės vizija yra išvystyti tunelinių „ekspress“ plovyklų tinklą. Mūsų tikslas – padaryti „Pro Bro“ rinkos lyderiu, mes norim „Pro Bro“ prekinį ženklą padaryti populiariausiu visoje Europoje ir žinomu visame pasaulyje“, – spaudos konferencijoje penktadienį teigė E. Kinderis.
„Pro Bro Group“ vykdomasis direktorius Ignas Pranskevičius teigė, kad pirmoji užsienyje „Pro Bro“ plovykla rugpjūtį bus atidaryta Latvijoje, Rygoje, vėliau planuojama plėstis į Lenkiją, Skandinavijos šalis.
„Mūsų pagrindinės kryptys lieka Baltijos šalys, Lenkija, Skandinavijos šalys ir galbūt Vokietija“, – sakė I. Pranskevičius.
Jo teigimu, į vieną plovyklą bendrovė investuoja apie 5,5 mln. eurų.
Latvijoje bendrovė jau turi 7 plovyklų vystymo ir nuomos sutartis, o iki 2025 metų čia planuoja pastatyti iki 10 plovyklų. Be to, „Pro Bro“ ieško sklypų ir plėtros partnerių Estijoje bei Lenkijoje, o Suomijoje kartu su vietos partneriais jau steigia įmonę ir planuoja pirmuosius 10 objektų.
Per penkerius metus grupė planuoja dukart didesnes pajamas iš užsienio rinkų, palyginti su Lietuvos, bei turėti apie 100 franšizės pagrindu veikiančių tunelinių plovyklų Europoje.
Anot E. Kinderio, užsienyje automobilių pjovyklų verslas neišvystytas – jas valdo pavieniai valdytojai, jos atrodo nepatraukliai, yra nepelningos.
„Pavažiavus po Europą matome, kad plovyklų verslas yra neišvystytas, daugumą valdo pavieniai valdytojai. (...) Taip, yra daug plovyklų, bet jų labai prasti rodikliai ir jos labai blogai atrodo (...) Tai yra didžiulė galimybė mūsų įmonei įgyvendinti savo strategiją ir išvystyti savo plovyklų tinklą Europoje“, – kalbėjo E. Kinderis.
I. Pranskevičiaus teigimu, prekės ženklą bendrovė keičia, nes „Švaros brolių“ pavadinimo užsienyje niekas nesuprastų.
„Švaros broliai“ niekaip nesiverčia į anglų kalbą, nesiverčia į kitas, todėl keičiame tą prekės ženklą, o Lietuvoje mes keičiame, nes norime turėti nuoseklų prekės ženklą“, – sakė jis.
Vis dėlto „Švaros brolių“ ženklas išliks Lietuvoje – jį ir toliau naudos grupės automobilių švaros centrai, savitarnos plovyklos bei patalpų valymo verslas. Tačiau logotipe nebelieka stilizuotų veidų profilių, jie išlaikant tęstinumą bus naudojami „Pro Bro Express“ tunelinėse plovyklose.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 16 „Pro Bro“ tunelinių plovyklų, 5 „Švaros brolių“ automobilių švaros centrai, 21 savitarnos plovyklų tinklas bei to paties prekės ženklo patalpų valymo verslas. Grupėje dirba daugiau nei 700 darbuotojų.
Neaudituotais duomenimis, 2022 metais „Pro Bro Group“ konsoliduotos pajamos siekė 25,5 mln. eurų ir buvo 51 proc. didesnės nei 2021 metais (16,9 mln. eurų).
Rašyti komentarą