Techniniai nesklandumai: dalis klientų negalėjo atsiskaityti banko kortelėmis

(1)

Trečiadienio pavakarę su naujienų portalo VE.lt redakcija susisiekę gyventojai skundėsi, kad galimai sutriko net kelių bankų veikla – parduotuvėje nebuvo galima atsiskaityti bankų kortelėmis, taip pat ir prisijungti prie elektroninės bankininkystės.

"Tokia eilė knygyne Akropolyje. Kasininkės sakė, kad jau valandą kaip negali priimti atsiskaitymų kortele. Problemos su SEB banku", - skundėsi skaitytoja Jurga.

"Ir Swed sulūžęs, neveikia ir man, negaliu atsiskaityti", - pritarė kita klaipėdietė Vesta.

"Sutriko visų bankų veikla. Neina atsiskaityti su jokio banko kortele. Ar galite pasidomėti?“, – apie 18 val. portalui rašė kaunietis.

Paprašytas patikslinti, kurie bankai neveikia, vyras nurodė, jog šiuo metu neveikia „Swedbank“ ir Šiaulių bankas.

„Klientai negali net prisijungti į elektroninę bankininkystę“, – papildė jis.

18.25 val. naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją taip pat pasiekė ir panašus kito Kauno miesto gyventojo skundas.

„Jūs įsivaizduojat, ateinu į „Lidl“, laukiu eilėj į savitarną, sako kortele neveikia, tik grynais, eit į paprastą kasą“, – pasakojo vyras.

Jo teigimu, prastovėjus eilėje pasirodė, jog mokėjimai banko kortelėmis vos veikia ir savitarnos kasose.

„Tai jei neturi grynų – mirsi iš bado“, – samprotavo pasipiktinęs skaitytojas.

Naujienų portalo „Delfi“ duomenimis, panaši situacija „Lidl“ parduotuvėse trečiadienio pavakarę sutrikdė ir vilniečių apsipirkimą.

Į „Lidl“ pirkinių atėjusi Vilniaus miesto gyventoja informavo „Delfi“, kad negalėjo atsiskaityti nei „Luminor“, nei „Swedbank“ bankų kortelėmis.

Moteris portalui pasakojo, jog parduotuvėje kilo lengvas sąmyšis.

„Kad neveikia atsiskaitymas kortelėmis, įspėja apsaugos darbuotojai ir pardavėjai. Kai kurie pirkėjai tiesiog palieka krepšelius su prekėmis ir išeina“, – apie kilusius nesklandumus „Lidl“ parduotuvėse portalui „Delfi“ pasakojo vilnietė.

Apie tai, kad „Swedbank“ banko klientams nepavyksta prisijungti prie interneto banko ir atsiskaityti kortelėmis, BNS patvirtino „Swedbank“ atstovas Gytis Verčinskas.

„Šuo metu pastebimi banko sistemų sutrikimai, kurie gali turėti įtakos banko paslaugų teikimui klientams“, – BNS nurodė G. Verčinskas.

„Su nesklandumais klientai gali susidurti jungdamiesi prie skaitmeninių banko kanalų, atsiskaitydami kortelėmis“, – pridūrė jis. 

Šaltiniai: VE.lt. delfi.lt. kas vyksta kaune inf

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder