„DeepSeek“ dirbtinis intelektas tapo antru pagal populiarumą DI pasaulyje po „ChatGPT“

„DeepSeek“ dirbtinio intelekto (DI) modelis per 20 dienų nuo paleidimo sulaukė daugiau nei 20 mln. aktyvių naudotojų.

Serviso „TrendForce“ duomenimis, modelis užėmė antrą vietą pasaulyje po „ChatGPT“ ir pagal populiarumą aplenkė Kinijos konkurentus.

Iki sausio 31 d. „DeepSeek“ auditorija pasiekė 22,15 mln. žmonių per dieną – 41,6% „ChatGPT“ lygio.

Kinijoje paslauga tapo populiaresnė už „Doubao“, turinčią 17 mln. vartotojų.

Programėlėje „Apple App Store“ „DeepSeek“ pokalbių programėlė užėmė pirmąją vietą 157 šalyse, o jos svetainė per savaitę pagal lankomumą aplenkė „Google Gemini“.

Dėl išaugusio populiarumo „DeepSeek“ kompanija anksčiau buvo apribojusi prieigą prie dirbtinio intelekto modelių.

Kadangi „DeepSeek“ yra atviro kodo, jo teikiamomis galimybėmis pasinaudojo ir Rusijos IT sektorius.

Pavyzdžiui, „Yandex“ programėlėje „Masterpiece“ dabar yra galimybė išbandyti „DeepSeek“ paveikslėlių generatorių „Janus-Pro-7B“.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder