DI „seka“ naudotoją įvairiose svetainėse, atsižvelgia į paieškos istoriją ir gali atsakyti į įvairius klausimus. Mokamose versijose yra agentas, kuris gali atlikti tam tikrus veiksmus naudotojo vardu.
Pradžioje „Atlas“ veiks „macOS“ sistemoje, o „Windows“, „iOS“ ir „Android“ palaikymas bus įdiegtas artimiausiu metu.
Pagrindinė „Atlas“ ypatybė – pokalbis, kuris „seka“ naudotoją bet kurioje svetainėje. Modelis nuskaito puslapių turinį ir atsako į klausimus, padeda formuluoti užklausas, rašyti laiškus ar ieškoti informacijos be nereikalingo teksto kopijavimo.
Pirmą kartą paleidus „Atlas“ naršyklę, ji siūlo importuoti duomenis iš „Chrome“ ar „Safari“, kad būtų sukurta asmeninė žinių bazė „ChatGPT“.
Naršyklė taip pat turi „agento“ režimą, kuris atlieka užduotis naudotojo vardu. Pavyzdžiui, galima peržiūrėti receptą, paprašyti agento sudaryti produktų sąrašą, o tada pradėti pirkimo procesą pasirinktame tinklalapyje. Šiuo metu ši funkcija prieinama tik „ChatGPT Business“, „Plus“ ir „Pro“ tarifų naudotojams.
„OpenAI“ generalinis direktorius Samas Altmanas pažymėjo, kad „Atlas“ yra reta „kartą per dešimtmetį“ pasitaikanti galimybė iš naujo apmąstyti, koks gali būti naršyklė.
„Skirtukai buvo puiki idėja, bet pastaraisiais metais nematėme jokių reikšmingų naujovių. „Atlas“ leis dirbti internete produktyviau ir patogiau“, – teigė jis
„Atlas“ iš karto atsidūrė tarp tokių produktų kaip „Comet“ iš „Perplexity“, „Dia“ iš „The Browser Company“, taip pat „Chrome“ ir „Edge“ su „Google“ ir „Microsoft“ DI funkcijomis.
Pagrindinis „Atlas“ skirtumas – DI integracija tiesiai į naršyklės sąsają ir galimybė personalizuoti atsakymus remiantis svetainių lankymo istorija.
Tačiau atminties ir agento funkcijos kol kas neveikia idealiai. Pavyzdžiui, prisijungus prie „Chrome“ istorijos, naršyklė kartais neatpažįsta naujausių naudotojo paieškos užklausų.
Be to, per „OpenAI“ demonstraciją agentas neužbaigė produktų pirkimo proceso. Kompanija pripažįsta, kad tai yra pirmoji naršyklės versija, ir planuoja tolesnius patobulinimus.
Laikas parodys, ar naujoji naršyklė galės konkuruoti su tokiais gigantais kaip „Google Chrome“, turinčiu daugiau nei 3 mlrd. naudotojų, ir iš tiesų pakeisti įprastus darbo internete būdus.

Rašyti komentarą