Susipažinkite su pirmuoju Ispanijos dirbtinio intelekto modeliu, uždirbančiu iki 10 000 eurų per mėnesį
Aitana, pirmasis dirbtinio intelekto sukurtas Ispanijos modelis, gimė sunkiu laikotarpiu.
Praėjusią vasarą jos dizaineris ir agentūros "The Clueless" įkūrėjas Rubenas Cruzas išgyveno sunkų laikotarpį, nes neturėjo daug klientų.
"Pradėjome analizuoti, kaip dirbame, ir supratome, kad daug projektų buvo atidedami arba atšaukiami dėl nuo mūsų nepriklausančių problemų.
Dažnai tai būdavo įtakingojo asmens ar modelio kaltė, o ne projekto problemos", - "Euronews" pasakojo Cruzas.
Todėl jie nusprendė sukurti savo influencerį, kuris būtų naudojamas kaip modelis į juos besikreipiantiems prekių ženklams.
Jie sukūrė Aitaną - energingą 25 metų rausvaplaukę moterį iš Barselonos, kurios fizinė išvaizda artima tobulybei.
Pasak jos kūrėjo, šis virtualus modelis gali uždirbti iki 10 000 eurų per mėnesį, tačiau vidutiniškai uždirba apie 3 000 eurų.
"Padarėme tai, kad galėtume geriau pragyventi ir nebūtume priklausomi nuo kitų žmonių, kurie turi ego, manijų arba tiesiog nori užsidirbti daug pinigų pozuodami", - sakė K. Cruz.
Agentūroje prie Aitanos įvaizdžių dirba dizaineriai./ The Clueless Agency
Aitanos pajamos yra gana išsklaidytos.
Už vieną reklamą ji uždirba šiek tiek daugiau nei 1 000 eurų, neseniai tapo sporto papildų kompanijos "Big" veidu, ir lyg to būtų negana, ji įkelia savo nuotraukas su apatiniu trikotažu į "Fanvue", į "OnlyFans" panašią platformą.
Vos per kelis mėnesius jai pavyko surinkti daugiau nei 121 000 sekėjų "Instagram" tinkle, o jos nuotraukos sulaukia tūkstančių peržiūrų ir reakcijų.
Ji net gauna privačių žinučių iš garsenybių, kurios nežino, kad ji nėra tikras žmogus.
"Vieną dieną žinomas Lotynų Amerikos aktorius parašė žinutę, kad pakviestų ją į pasimatymą.
Šis aktorius turi apie 5 mln. sekėjų, o kai kurie mūsų komandos nariai vaikystėje žiūrėjo jo televizijos serialus", - pasakojo Cruz.
"Jis neturėjo nė menkiausio supratimo, kad Aitana neegzistuoja", - pridūrė jis.
Rubenas Cruzas ir Diana Núñez, "Aitana" dizaineriai, su Sofía Novales, socialinės žiniasklaidos vadybininke.
Kaip atgaivinti dirbtinį intelektą?
Kiekvieną savaitę agentūros komanda rengia susitikimus, kuriuose kuria Aitanos gyvenimą.
Jie nusprendžia, ką ji veiks per savaitę, kokias vietas aplankys ir kokias nuotraukas įkels, kad pamaitintų sekėjus, kurie nori apie ją sužinoti.
Tačiau nėra jokių fotosesijų, jokių garderobo keitimų, tik dirbtinio intelekto ir dizaino ekspertų, kurie naudodami "Photoshop" programą sukuria galimybę modeliui savaitgalį praleisti, pavyzdžiui, Madride, mišinys.
"Per pirmąjį mėnesį supratome, kad žmonės seka gyvenimą, o ne vaizdus.
Kadangi ji nėra gyva, turėjome jai suteikti šiek tiek realybės, kad žmonės galėtų ją kaip nors susieti.
Turėjome papasakoti istoriją", - sako grafikos dizaineris.
Todėl Aitana, kitaip nei tradiciniai modeliai, kurių asmenybės paprastai neatskleidžiamos, kad dizaineriams būtų "tuščia drobė", turi labai ryškią "asmenybę".
Ji buvo sukurta kaip fitneso entuziastė, ryžtinga ir sudėtingo charakterio. Savo interneto svetainėje ji save apibūdina kaip bendraujančią ir rūpestingą.
"Į Aitaną buvo įdėta daug minčių. Ją kūrėme remdamiesi tuo, kas labiausiai patinka visuomenei. Galvojome apie skonius, pomėgius ir nišas, kurios pastaraisiais metais buvo madingos", - aiškino Crusas.
Išanalizavę tendencijas, jie suprato, kad pastaraisiais metais rytietiška kultūra tapo labai europietiška, todėl bandė tai perteikti jos rožiniais plaukais ir žaidėjo pusėn.
Aitana sulaukė tokios sėkmės, kad dizaineriai jau sukūrė antrą virtualų modelį, pavadintą Maia, "šiek tiek drovesnę".
Vardai taip pat pasirinkti neatsitiktinai - abiejuose yra dirbtinio intelekto (DI) akronimas.
Aitanos vaizdai socialinėje žiniasklaidoje
Modelių naudojimo demokratizavimas?
Agentūrą užplūdo prašymai iš prekių ženklų, norinčių turėti savo asmeninį modelį.
"Jie nori turėti įvaizdį, kuris nėra tikras asmuo ir atspindi jų prekės ženklo vertybes, kad nekiltų tęstinumo problemų, jei tektų ką nors atleisti arba nebegalėtų juo pasikliauti", - sakė Cruz.
Taip pat sutaupoma lėšų. Kai agentūra, anksčiau dirbusi su tikrais influenceriais, suprato, kiek jie uždirba, jiems tai pasirodė "nenormalu".
"Kim Kardashian už "Instagram" nuotrauką uždirba milijoną eurų, o ji negydo vėžio. Niekas neuždirba milijono eurų už nuotraukos įkėlimą į socialinį tinklą, man tai atrodo absurdiška", - sakė jis.
Agentūra mano, kad tai galėtų padėti sumažinti rinkos kainas ir suteikti postūmį mažoms įmonėms, kurios negali sau leisti didelių reklamos kampanijų.
Tačiau ši iniciatyva neapsieina be kritikos.
Daugelis susirūpinę, kad nerealistiškas modelių tobulumas gali paveikti jaunąją kartą, kad ji taptų apsėsta tokio tobulumo siekimo.
Taip pat kritikuojamas itin seksualizuotas modelių įvaizdis.
Į tai agentūra atsako, kad jie paprasčiausiai seka jau sukurtą tikrųjų įtakingųjų ir pačių prekių ženklų estetiką.
"Jei nesilaikysime šios estetikos, prekės ženklams tai nebus įdomu.
Norint pakeisti šią sistemą, reikia pakeisti prekės ženklų viziją.
Pasaulis apskritai yra seksualizuotas.
Rašyti komentarą