Vilnius–Kaunas magistralė

Įspėja visus: šioje Vilnius–Kaunas magistralės vietoje per sekundę galite prarasti vairuotojo pažymėjimą

(2)

Važiuojant iš Kauno Vilniaus link vairuotojai per kelias sekundes gali netekti vairuotojo pažymėjimo. Šalia Kauno, ties tiltu per Krunos upę, yra pastatytas greičio matuoklis, o greitis staiga sumažinamas iki 70 kilometrų per valandą. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) departamento atstovas tikina, kad šioje vietoje greičio ribojimas – būtinas.



 

Vasarą automagistralėje galima važiuoti 130 km/h, o žiemą – 110 km/h greičiu, todėl prarasti vairuotojo pažymėjimą šioje vietoje – paprasta.

Tačiau magistralėje vairuotojai pastebi išskirtinę vietą, kur greitis sumažintas iki 70 km/val.

Pradedantiesiems ir motociklų vairuotojams, žmonių ir krovinių vežėjams teisė vairuoti atimama viršijus greitį 30 km/h, o kitiems vairuotojams – viršijus 50 km/h.

Visgi, pasak LAKD atstovo, ši vieta yra išskirtinė, todėl būtina riboti greitį, jog būtų išvengta skaudžių eismo įvykių.

„Ten yra išskirtinė vieta, kur kelio techniniai parametrai yra netipiniai greitkeliui, ten yra nuokalnė.

Kreivės yra labai mažos, dažnai įvyksta susidūrimai arba automobiliai atsimuša į tiltą.

Reikia atlikti rekonstrukciją, tada ten pasikeis tam tikri parametrai ir greičio sumažinimas bus panaikintas.

Ten likusi viena vieta, kur greitį reikia sumažinti, kad neįvyktų skaudžių eismo įvykių“, – „Žinių radijo“ laidoje „Dienos klausimas“ šnekėjo LAKD departamento vadovas Aivaras Vilkelis.

Pašnekovas pridūrė, kad vairuotojai visą laiką turi būti budrūs, skaityti ženklus ir būti pasiruošę reaguoti į atitinkamą situaciją.

Be to, tai nėra vienintelė vieta, kur automagistralėje yra pastatytas greičio matuoklis, anot A.Vilkelio, jų veiksmingumas pastebimas jau dabar.

„Jau yra pastatytų matuoklių ir kitoje automagistralėje, tai kelyje A2 Vilius – Panevėžys, kur statistika mums irgi labai aiškiai byloja, kad iki pastatymo tuose ruožuose buvo sužeisti 69 žmonės, o žuvo septyni.

Po pusantrų metų – tik sužeisti keturi žmonės ir nulis žuvusių“, – džiaugėsi LAKD atstovas.

Jis informavo, kad pagrindiniai kriterijai, kaip pasirenkamos vietos, yra eismo įvykių skaičius ir juose sužeistų žmonių skaičius.

Jeigu tuose ruožuose žūsta arba būna sužeidžiami žmonės, ten ir priimamas sprendimas statyti matuoklius.

Organizatorių nuotr.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder