Klaipėdietį nustebino skelbimas laiptinėje: pasijuto tarsi kreivų veidrodžių karalystėje

(2)

Kreivų veidrodžių karalystėje vietinės reikšmės informaciniai skelbimai stebina. Stebina žmonių vartojamos kalbos skurdumas, tokių žmonių skaičiaus augimas geometrine progresija ir daug kitų dalykų.
 

Šiuokart nustebino informacinis pranešimas ant laiptinės durų viename iš Klaipėdos daugiabučių namų: 

„Gerbiami lifto naudotojai, Informuojame Jus, kad keičiasi namo liftus aptarnaujanti įmonė, dėl šios priežąsties galimi lifto veikimo sutrikimai.

Dėkojame už supratimą.“

Kalbu apie gramatines klaidas...

Priežąsties (žodis priežastis rašoma be nosinės)... 

Žodžiu. Serviso tarnyba informuoja, kad galimi lifto veiklos sutrikimai, nes keičiasi namo liftus aptarnaujanti įmonė.

Tai reikėtų suprasti, jog nuo įmonės, aptarnaujančios liftus, tiesiogiai priklauso liftų veikimas.

Keičiasi įmonė, pradeda strigti liftų veikla.

Ar kiekviena įmonė, aptarnaujanti ir prižiūrinti liftus, savo darbe naudoja „know how“?

Senoji įmonė pasiima savo „know how“, o naujoji dar tik kurs?

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder