Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Kas taip sugalvojo
Kas taip sugalvojo,

Koks neišmanėlis projaktavo?, prie Baldų jūros padarė autobusų stotelę, bet kišenių nėra, pėstėsėms šalgatvis tik vienoje gatvės pusėje, bet turbūt tik kitais metais, dviračiams irgi nieko nėr, nesuvokiama kaip tokie avinai sėdi savivaldybėje

Dviratininkas
Dviratininkas,

Sako, kad Lypkių gatvės darbai baigti, o dviračių tako dar niekas neasfaltavo, ar bus kaip Jūrininkų prospekte, keliui sukišo didžiulius pinigus, o dviračių taką paliko aptrupėjusį su duobėmis

Puritonas
Puritonas,

O kodėl ta degalinė vidury kelio yra?

Hhgghfhgf
Hhgghfhgf,

Isizergus nes degalinė yra

Giedrius
Giedrius,

Isleidzia tiek milijonu projektams, galetu prideti dat puse kad dirbtu dviem pamainom ir savaitgaliais.

Puritonas
Puritonas,

Kodėl ta Baltijos žiedo estakada tokia išsižergusi? Jai pinigų negaila, o Lypkių dviejų lygių pervažai gaila.

pats
pats,

pats laikas keltu terminalus sugrazinti i Mukrano prieplauka, o tai miesto centra tureti sunkvezimiu kamscius pats kvailiausias sios valdzios sprendimas, ty tu, kurie dave tam leidimus...

Laima
Laima,

Jeigu ka tvarkotr, remontuojate, reikia tai daryti per kuo trumpesni laika

Ramass
Ramass,

Jei dėl Sendvario žiedo darbų organizavimo galima buvo pagirti YIT Lietuva , tai šiame fronte Kauno tilatai yra apsileidusiu lodoriu įmonė. Ženklų išdėstymas tragiškas. Organizavimas dar baisesnis. Miesto valdžios atstovai išvis sėdi kaip asilai ausis nuleidę. Arkliui buvo aišku , kad šalia Banginio išardžius dvi juostas iš keturių , visas srautas sukančių link Jakų žiedo pasipils per siaurą keliuką vedantį pro Arsenalą. Na įrenk jame sustoti draudžiančius ženklus, bent nebus avarinių situacijų. Bet ne , šventosios fūros , kaip Indijoje karvės , numestos riogso. Na nėra smegenų pas mūsų valdžiažmogius. Asilai valdžioje sėdi.

komentatorius
komentatorius,

Ne nuo to galo pradedat pagrindinius kelius blokuojat nesutvarkę pervažų ir kitų ivažiavimo kelių i klaipėdą,rimkai eilės tilžė eilės tai dar bl ta žieda sumastė ir dar autostrada užsimojo.nzn nzn ausys jums jau nuo raudonumo nukrist turetu

Mukranas
Mukranas,

Prisiminkite senus gerus laikus kai Mukranas dirbo ir vilkikai nesimaise mieste. CKT geras projektas storabambiams valdzios šulams. Lai springsta su tais vilkykais. Niekas nepades visada bus kamsčiai :)))))

Tomas
Tomas,

Meras netinkamas, toks jausmas, kad ne klaipedoje gyvena. Kas dedas su baudavimu mogiliovo rajone. 4x30euru per viena menesi,o beda nesprendziama..

Aplinkkelis
Aplinkkelis,

Už šių Baltijos pr. / Šilutės pl. estakadų pinigus beveik būtų išėjęs pietinis Klaipėdos aplinkkelis su vidine uosto Nemuno gatvės trasa iki pat tarptautinės perkėlos. O dabar visas transportas tiesiai per miesto centrą pro gyvenamuosius kvartalus. Dar galėtų nutraukti šią nesąmonę, kuri miestui gadins gyvenimą ir vaizdą artimiausius 50 metų ...

Vitalijus
Vitalijus,

Įdomu kada geležinkeliai baigs bardaką tilžės pervažoje.stop ženklas.kam jis reikalingas?rimkuose traukinių judėjimas kelis kartus intensivesnis,o stop ženklo nera.kodel tilžėje netaupomas vairuotojų laikas,kai pagrindine miesto arterija remonte

Vitalijus
Vitalijus,

Įdomu kada geležinkeliai baigs bardaką tilžės pervažoje.stop ženklas.kam jis reikalingas?rimkuose traukinių judėjimas kelis kartus intensivesnis,o stop ženklo nera.kodel tilžėje netaupomas vairuotojų laikas,kai pagrindine miesto arterija remonte

snobai
snobai,

seniai buvo žinoma, kad bus reikalinga ši pervaža ,ko laukė

Svečiui
Svečiui,

Nebūtinai turi nubyrėti. Gal taip patyrė pasitenkinimą.

,

svarbu neniškis mokesčius pakėlė už stovėjimą senamiestį. pagrindiniai darbai padaryti :D įdomu ar į kišenę nubyrėjo kažkiek už tai? :)

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.