klausimas .. kodel buvo sunaikintas Sendvario ziedas jei važiavimai žiedu didina pralaidumą?
Mažai kamščių mieste?
Akiba Rubinšteinas
Akiba Rubinšteinas,
Valdžiai:nedarykite nesąmonių;tuos pinigus geriau paaukokite kilniam tikslui.Norint sumažinti automobilių perteklių,reikia apmokestinti kubinius centimetrus,kaip civilizuotose vakarų Europos valstybėse;tam reikia politinės valios.
Liet.
Liet.,
Kiek jie dar plaus pinigus,maro laiku projektas po projekto
Egi
Egi,
Debilai jiė ir afrikoj debilai
,
Žiediniu laukiam ir pilies-minijos-sausio-Taikos- Mokyklos- Šilutes
Vaivara
Vaivara,
Žiedine sankryža- tai nepertraukiamas eismas .vienas protingiausių sprendimų,žaliuju vėliava ,nes nestovi ir nedumija
Koks dar žiedas
Koks dar žiedas ,
Darykit vienpusį eismą i miesto piwtine puse, mokyklos gatve i siaurine puse arba sureguliuokit šviesoforus
Ro Bronė
Ro Bronė ,
Negriuvena, o istorinis pastatas.
siaips
siaips,
Jei jau Latakas sugalvojo kad turi direkcijos klerkinas sėdėti ant maru kranto o Klaipėdos (Memelio) miestas stato nenormaliu užstatymo plotu ir kosminėmis kainomis pardavinėja statomu pastatu plotus, vadinasi abi puses yra egoistai , tad už savo poreikius, klokit pinigines statykit požeminius įvažiavimo tunelius, požemines gatves ir neverskite mus, klaipėdiečius būti atsakingiems už jų norą didinti sako kūno mase. Kodėl jie negali sankryžos ir įvažiavimus i jų teritorija pasidaryti per požeminius tunelius? Visa įvažiavimo gatve gali paslėpti po žemę. Ka? Brangu/ Yra skupus? ir nenori savu piniginiu atverti, jiems geriau kad miestiečiai nervinsis kada reikės pravažiuoti per žiedine sankryža. Kodėl miestiečiai turi turėti nepatogumus dėl tu savanaudišku išsišokėliu.
taip
taip,
ziedas geriau negu svesoforas, tai faktas, didesnis pralaidumas
Klaipedietis
Klaipedietis ,
Debilizmas
Marijus
Marijus ,
Pinigų "įsisąvinimo" karuselė ir toliau sėkmingai sukasi...
Klaipėdietis
Klaipėdietis,
Manau, kad geras projektas. Būtu patogu ir saugu. Nelakstytu per geltoną šviesoforą ir nekeltu avaringumo.
faktas
faktas,
cia reik tunelio arba viaduko virs viso uosto kaip Ventspilije : nuo Siaures prospekto pasikeltu viaduka ir eitu virs uosto iki Baltijos pr.
Bronė
Bronė ,
Jūs pirmą nuspreskit kaip ta griuvena nuo gatvės nugriauti
Klp
Klp,
Pasaka be galo, vieni ziedus naikina, kiti grazina ir visi turi daug darbo
Jei taip
Jei taip,
Tai geriau ta gatvę iš vis perkasti ir galutinai uždusinti eismą joje.
Klaipėda 99
Klaipėda 99,
Jus artistai geriau žiedinę sankryžą padarykite prie Stidlando, daugiau naudos
Klemka
Klemka,
Jei žiedas tai nesąmonė kokią galima sugalvoti, mažai eilių vakarais, o dabar ir dienos metu nuo 12 iki 14 val. , tai žiedas pralaidumo nepridės, o tik galimai daugiau avarijų nes visi brausis kaip jam patinka o toliau kaip bus toks pas mus mentalitetas, tik šviesoforas ir keturpusis su papildomais sekcijos, ne į akmens amžių reikia grįžti, o judėti į priekį.
Stebina
Stebina,
gal labiau - o kodėl ne nuo benzokolonėlės ar eilinės plovyklos sankryžoje, kaip įprasta tradiciškai miestui, pradeda. Gal tikimasi šioje sankryžoje tradiciją tęs riogsantis klasco šaldytuvas ir kiti paslaptingi uosto generalinio "žali planai" istoriniame Vitės kvartale ir tuo pat "tėvonijoje"? Miesto politikai ir vadovai dešimtmečiais užsiiminėja kažko "naujo" įkišimo metodu nesuvokdami nei kas tas miesto planavimas nei kada ir su kuo jis valgomas. Užtat tikras kaifas vadams patiems "paplanuoti" . Pradžiai džiaugsmingai nutaria įkišti kruizterminalą su aikšte autobusams ( visuomenei erdvė), o po to dašunta, kad jiems išvažiuoti/įvažiuoti reikia suminkyti apskritimą gatvėje pavadinus tai "nauja sankryža".
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
klausimas .. kodel buvo sunaikintas Sendvario ziedas jei važiavimai žiedu didina pralaidumą?
Mažai kamščių mieste?
Valdžiai:nedarykite nesąmonių;tuos pinigus geriau paaukokite kilniam tikslui.Norint sumažinti automobilių perteklių,reikia apmokestinti kubinius centimetrus,kaip civilizuotose vakarų Europos valstybėse;tam reikia politinės valios.
Kiek jie dar plaus pinigus,maro laiku projektas po projekto
Debilai jiė ir afrikoj debilai
Žiediniu laukiam ir pilies-minijos-sausio-Taikos- Mokyklos- Šilutes
Žiedine sankryža- tai nepertraukiamas eismas .vienas protingiausių sprendimų,žaliuju vėliava ,nes nestovi ir nedumija
Darykit vienpusį eismą i miesto piwtine puse, mokyklos gatve i siaurine puse arba sureguliuokit šviesoforus
Negriuvena, o istorinis pastatas.
Jei jau Latakas sugalvojo kad turi direkcijos klerkinas sėdėti ant maru kranto o Klaipėdos (Memelio) miestas stato nenormaliu užstatymo plotu ir kosminėmis kainomis pardavinėja statomu pastatu plotus, vadinasi abi puses yra egoistai , tad už savo poreikius, klokit pinigines statykit požeminius įvažiavimo tunelius, požemines gatves ir neverskite mus, klaipėdiečius būti atsakingiems už jų norą didinti sako kūno mase. Kodėl jie negali sankryžos ir įvažiavimus i jų teritorija pasidaryti per požeminius tunelius? Visa įvažiavimo gatve gali paslėpti po žemę. Ka? Brangu/ Yra skupus? ir nenori savu piniginiu atverti, jiems geriau kad miestiečiai nervinsis kada reikės pravažiuoti per žiedine sankryža. Kodėl miestiečiai turi turėti nepatogumus dėl tu savanaudišku išsišokėliu.
ziedas geriau negu svesoforas, tai faktas, didesnis pralaidumas
Debilizmas
Pinigų "įsisąvinimo" karuselė ir toliau sėkmingai sukasi...
Manau, kad geras projektas. Būtu patogu ir saugu. Nelakstytu per geltoną šviesoforą ir nekeltu avaringumo.
cia reik tunelio arba viaduko virs viso uosto kaip Ventspilije : nuo Siaures prospekto pasikeltu viaduka ir eitu virs uosto iki Baltijos pr.
Jūs pirmą nuspreskit kaip ta griuvena nuo gatvės nugriauti
Pasaka be galo, vieni ziedus naikina, kiti grazina ir visi turi daug darbo
Tai geriau ta gatvę iš vis perkasti ir galutinai uždusinti eismą joje.
Jus artistai geriau žiedinę sankryžą padarykite prie Stidlando, daugiau naudos
Jei žiedas tai nesąmonė kokią galima sugalvoti, mažai eilių vakarais, o dabar ir dienos metu nuo 12 iki 14 val. , tai žiedas pralaidumo nepridės, o tik galimai daugiau avarijų nes visi brausis kaip jam patinka o toliau kaip bus toks pas mus mentalitetas, tik šviesoforas ir keturpusis su papildomais sekcijos, ne į akmens amžių reikia grįžti, o judėti į priekį.
gal labiau - o kodėl ne nuo benzokolonėlės ar eilinės plovyklos sankryžoje, kaip įprasta tradiciškai miestui, pradeda. Gal tikimasi šioje sankryžoje tradiciją tęs riogsantis klasco šaldytuvas ir kiti paslaptingi uosto generalinio "žali planai" istoriniame Vitės kvartale ir tuo pat "tėvonijoje"? Miesto politikai ir vadovai dešimtmečiais užsiiminėja kažko "naujo" įkišimo metodu nesuvokdami nei kas tas miesto planavimas nei kada ir su kuo jis valgomas. Užtat tikras kaifas vadams patiems "paplanuoti" . Pradžiai džiaugsmingai nutaria įkišti kruizterminalą su aikšte autobusams ( visuomenei erdvė), o po to dašunta, kad jiems išvažiuoti/įvažiuoti reikia suminkyti apskritimą gatvėje pavadinus tai "nauja sankryža".
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.