Aštuoniose Klaipėdos ugdymo įstaigose siekiama taikyti visos dienos mokyklos modelį
Kaip pranešė Klaipėdos savivaldybė, toks modelis būtų taikomas „Gabijos“, Martyno Mažvydo, Prano Mašioto, Sendvario, Simono Dacho, Uostamiesčio, „Verdenės“ progimnazijose bei „Gilijos“ pradinėje mokykloje.
Anot miesto, kad mokyklos galėtų pasiūlyti visos dienos užimtumą, Klaipėda siekia dalyvauti konkursiniame projekte „Švietimo pagalbos ir koordinuotai teikiamų paslaugų užtikrinimas“ pagal pažangos priemonę „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“.
Į projektą įtrauktoms mokykloms būtų skiriama finansinė Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama – Klaipėda galėtų pretenduoti į 3 mln. eurų, papildomai iš savivaldybės biudžeto skirdama 303 tūkst. eurų.
Tokiems ketinimams šią savaitę vykusio posėdžio metu pritarė savivaldybės taryba.
„Dalyvaudami šiame projekte siekiame dar labiau padidinti galimybes vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, taip pat vaikams iš socialiai jautrios aplinkos. Visos dienos mokyklos modelis leis užtikrinti, kad tokiems vaikams būtų suteikta visapusiška pagalba, jie turėtų tokias pačias užimtumo, neformaliojo ugdymo galimybes kaip ir jų bendraamžiai“, – pranešime cituojama vicemerė Vaida Raugelė.
„Mokyklos turi puikių idėjų, ką pasiūlyti vaikams – planuojamos ir meninės, socialinės edukacijos, ir robotikos būreliai, ir kitos įdomios bei įtraukiančios veiklos. Tikimės, kad mokykla bus ta vieta, kur kiekvienam vaikui bus galima pasiūlyti įtraukiančias ugdymo galimybes“, – sakė ji.
Projekto metu mokytojai, pagalbos specialistai būtų papildomai apmokomi, kaip dirbti su elgesio bei emocijų sutrikimų turinčiais vaikais, projektas būtų orientuotas į šiems vaikams reikalingų paslaugų plėtrą. Už skirtas lėšas mokyklos galėtų samdytis reikiamus specialistus, įsigyti ugdymo priemonių.
Rašyti komentarą