Autobusuose nebegirdėti stotelių pranešimų, atsisakoma nemokamo Wi-Fi ir USB
Labiausiai dėl stotelių pranešimų sunerimę senjorai. „Vakarų ekspresui“ padėtį pakomentavo KKT vadovas Gintaras Neniškis.
Pasak jo, situacija žinoma, KKT taip pat gauna tokių pranešimų, tačiau problema nėra masinė.
„Gali būti vienas kitas autobusas. Daugiausia tai nauji autobusai su nauja įranga. Vairuotojų taip pat dalis yra naujų, dirba ir užsieniečiai, jiems reikia laiko apsiprasti, dar ne visada moka tinkamai sureguliuoti įrangą“, - aiškino jis.
Anot jo, tai vadinamosios „vaikiškos ligos“, pasitaiko, kad neveikia ne tik stotelių garsiniai pranešimai, bet ir šildymas, bilietų įranga.
„Tai pavieniai atvejai. Bet mes juos fiksuojame ir sprendžiame“, - teigia G. Neniškis.
Anot jos, viešojo transporto sistema uostamiestyje nuolat tobulinama, diegiamos naujovės. Sykiu atsisakoma sprendimų, kurie nepasiteisino.
Neliks nemokamo interneto
„Atsisakome nemokamo Wi-Fi interneto ryšio autobusuose, taip pat naujuose autobusuose nebus montuojami USB įkrovimo lizdai - nepateisino lūkesčių“, - sako pašnekovas.
Anot jo, jau sumontuota ir veikianti įranga bus toliau prižiūrima, tačiau nauja nebus diegiama.
„Autobusai jau tampa kaip kosminiai laivai, su įvairiausiomis technologijomis, filmavimo kameromis, visai tai kainuoja“, - pastebi G. Neniškis.
Paskaičiuota, kad vidutinė kelionė mieste trunka 15-20 minučių, dalis keleivių važiuoja stovėdami, todėl krauti telefoną ar jungtis prie nemokamo interneto didelio poreikio nėra.
Tiesa, svarstoma, kad tokia paslauga galėtų likti priemiestiniuose reisuose, kur kelionė gali trukti pusvalandį ir ilgiau.
„Įranga brangi, reikia užtikrinti kokybišką paslaugą. Tad nusprendėme mieste atsisakyti“, - sakė G. Neniškis.
Žiemą - dyzelinas
Kalbėdamas apie daugiau pokyčių Klaipėdos viešajame transporte, G. Neniškis pripažįsta, kad mieste dar reikia tobulinti elektriniams autobusams pritaikytą infrastruktūrą.
„Šiuo metu kaip tik derinamas projektas, kad būtų įrengtos elektros įkrovimo stotelės autobusams šalia Klaipėdos universiteto ligoninės.
Šiaurinėje dalyje jų trūksta, nes šiuo metu daugiausia įkrovimo vietų sukoncentruotos pietinėje dalyje, o lengvųjų automobilių įkrovimo stotelės nėra pritaikytos autobusams“, - sako G. Neniškis.
„Žiemą dirba šildymas, kondicionavimas - sunaudoja daugiau energijos. Būna, kad elektrinis autobusas pavažiuoja pusę pamainos“, - aiškina jis.
Todėl, anot jo, šaltuoju sezono metu intensyviau dirba autobusai, varomi vidaus degimo varikliais. Konkursą laimėjusi ir šiemet keleivių vežimo paslaugas Klaipėdoje pradėjusi teikti „Kautra“ pagal konkurso sąlygas naudoja 80 proc. elektrinių autobusų ir 20 proc. varomų dyzelinu.
Daugiau permainų Klaipėdos viešajame transporte laukiama ateinančių metų vasario mėnesį. Klaipėdą pavasarį turi pasiekti nauji UAB „Klaipėdos paslaugos“ užsakyti hibridiniai (varomi dujomis ir elektra) autobusai.
Jie daugiausia turėtų važiuoti 6 ir 15 maršrutais, kuriuos šiuo metu dar aptarnauja UAB „Pajūrio autobusai“.

Rašyti komentarą