Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nurodymu atliktos Klaipėdos dviračių takų apžiūros rezultatų pristatymo metu Savivaldybės Transporto skyriaus specialistas Tomas Janauskas sakė, kad ženklinime didelių trūkumų nėra.
„Iš esmės dviračių takų vertikaliam ir horizontaliam ženklinimui Klaipėdoje nėra didelių neatitikimų ar šiurkščių klaidų, tačiau yra pavieniai atvejai, kuriuos įvardija dviratininkai, juos būtų gerai ištaisyti“, - posėdyje sakė T. Janauskas.
Skyriaus vedėjas Rimantas Mockus sakė, kad trūkumų šalinimas jau pradėtas, jis bus vykdomas etapais ir ilgai netruks.
Lietuvos dviratininkų bendrijos atstovas Klaipėdoje Saulius Ružinskas „Vakarų ekspresui“ sakė, kad situacija yra prastesnė, nei pateikta ataskaitoje, jo manymu, taip atsitiko dėl to, kad apžiūra vyko naudojantis kompiuterinėmis programomis.
„Darbą atliko net neišeidami į gatvę, tai toks ir rezultatas - vos ne Amsterdamas pas mus, pagal juos. O iš tiesų tai daugelyje vietų yra trūkumų, tai matyti važiuojant gatve: horizontalus ženklinimas ne vietoje, vertikalus ne visur tvarkingas yra“, - kalbėjo S. Ružinskas.
R. Mockus komiteto posėdyje sakė, kad dalis takų apžiūrėti ir važiuojant dviračiu.
Anot S. Ružinsko, padėtį pagerintų ir tai, kad atsakomybė už dviračių takus būtų sutelkta viename Savivaldybės padalinyje, o ne keliuose, kaip yra dabar.
Transporto skyriaus duomenimis, Klaipėdoje šiuo metu yra beveik 100 kilometrų ilgio dviračių takų tinklas, geriausia situacija - šiaurinėje miesto dalyje, kurioje asfaltuotų ir tinkamai pažymėtų takų yra daugiausiai.
Klaipėdoje šiuo metu yra beveik 100 kilometrų ilgio dviračių takų tinklas.
Tuo metu uostamiesčio centre takai ne visur patogūs dėl dangos, kertasi su pėstiesiems skirtomis vietomis, o miegamuosiuose rajonuose takų yra santykinai mažiausiai, trūksta jungčių tarp magistralinių dviračių trasų.
Rašyti komentarą