Nuolaidos ar pasiūlymai „vienam arba dviem“ (pvz., kavos puodelis su draugu).
Prizai už apsilankymą įvairiose miesto vietose (savarankiškai, be spaudimo).
2. Žaidimų mechanikos („gamifikacija“) skatinimas
Užduotys, kurios motyvuoja veikti, pvz., aplankyti vietas, dalyvauti renginiuose, perskaityti knygą.
Virtualūs apdovanojimai („ženkleliai“) už pasiektus tikslus.
3. Privilegijos ir atrakcijos
Nemokama arba pigesnė prieiga prie kultūrinių ar pramoginių vietų (pvz., muziejų, parodų).
Interaktyvus miesto žemėlapis su paslėptais taškais ir apdovanojimais už jų lankymą.
4. Mažo masto renginiai kortelės turėtojams
Mažos grupės renginiai, pvz., degustacijos, kino vakarai, ekskursijos – be didelio socialinio spaudimo.
5. Personalizacija
Individualūs pasiūlymai pagal žmogaus pomėgius (kultūra, sportas, maistas).
Išskirtiniai kvietimai į veiklas, kuriose mažiau žmonių.
Šie elementai skatintų gyventojus veikti, bet darytų tai subtiliai ir neįpareigojančiai
brainwashed
brainwashed,
Bent keltą į smiltynę nemokamai padarykite. O tai dabar klaipėdiečiai kaip ne klaipėdiečiai. Neringos miesto gyventojai gali nemokamai.
Ne lyberalas
Ne lyberalas,
Man atrodo zymiai geriau, kai atlyginimas leidzia nusipirkti paslauga, daikta, maista be jokiu korteliu ar nuolaidu...
Slaptas projektas
Slaptas projektas,
Kas tas y? Pirmą kart girdžiu. Labai prastas marketingas, jei kas dien pravažiuoju visą Klaipėdą ir nei vienos nuorodos nematau apie gaunamas naudas visai patyliu. Reklamuoja renginius, o nuolaidų ne - kortelės. Autobusai ir automobilių parkingas tyli.
Miesto verslininkų godumas ir savivaldybes neveiksnumas
Miesto verslininkų godumas ir savivaldybes neveiksnumas ,
Manau ,kad ji nepopuliari tik todėl ,kad nėra pasiūlos ar nuolaidų .AR 5 % picerijoje gali privilioti žmogu?Kodel Klapedos baeina neduoda gerų nuolaidų ar miesto transportas ?
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
1. Individuali nauda su lengvu socialiniu aspektu
Nuolaidos ar pasiūlymai „vienam arba dviem“ (pvz., kavos puodelis su draugu).
Prizai už apsilankymą įvairiose miesto vietose (savarankiškai, be spaudimo).
2. Žaidimų mechanikos („gamifikacija“) skatinimas
Užduotys, kurios motyvuoja veikti, pvz., aplankyti vietas, dalyvauti renginiuose, perskaityti knygą.
Virtualūs apdovanojimai („ženkleliai“) už pasiektus tikslus.
3. Privilegijos ir atrakcijos
Nemokama arba pigesnė prieiga prie kultūrinių ar pramoginių vietų (pvz., muziejų, parodų).
Interaktyvus miesto žemėlapis su paslėptais taškais ir apdovanojimais už jų lankymą.
4. Mažo masto renginiai kortelės turėtojams
Mažos grupės renginiai, pvz., degustacijos, kino vakarai, ekskursijos – be didelio socialinio spaudimo.
5. Personalizacija
Individualūs pasiūlymai pagal žmogaus pomėgius (kultūra, sportas, maistas).
Išskirtiniai kvietimai į veiklas, kuriose mažiau žmonių.
Šie elementai skatintų gyventojus veikti, bet darytų tai subtiliai ir neįpareigojančiai
Bent keltą į smiltynę nemokamai padarykite. O tai dabar klaipėdiečiai kaip ne klaipėdiečiai. Neringos miesto gyventojai gali nemokamai.
Man atrodo zymiai geriau, kai atlyginimas leidzia nusipirkti paslauga, daikta, maista be jokiu korteliu ar nuolaidu...
Kas tas y? Pirmą kart girdžiu. Labai prastas marketingas, jei kas dien pravažiuoju visą Klaipėdą ir nei vienos nuorodos nematau apie gaunamas naudas visai patyliu. Reklamuoja renginius, o nuolaidų ne - kortelės. Autobusai ir automobilių parkingas tyli.
Manau ,kad ji nepopuliari tik todėl ,kad nėra pasiūlos ar nuolaidų .AR 5 % picerijoje gali privilioti žmogu?Kodel Klapedos baeina neduoda gerų nuolaidų ar miesto transportas ?
dizainas baisus.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.