Per KLASCO yra gabenama bendrovės „Achema“ gaminama produkcija, ji kraunama Žiemos uosto teritorijoje.
„Mums ypač aktualu, kad mūsų pagaminta produkcija būtų operatyviai nugabenama gavėjams visoje Europoje, todėl labai svarbu sklandi, efektyvi logistinė grandinė, kuri reikalauja geros visų dalyvių komunikacijos, koordinacijos ir tikslaus planavimo.
Gebėjimas kokybiškai užtikrinti procesus nuo gamybos, greito pergabenimo sausuma ir jūra iki sėkmingo pristatymo mūsų galutiniams klientams – sėkmės raktas, užtikrinantis, kad produkcija bus pristatyta saugiai, kokybiškai ir operatyviai. Tai abipusė nauda ir mums, kaip gamintojams, ir klientams“, - sakė Jolita Augūnaitė, AB „Achema“ logistikos vadovė.
Danijos laivybos linija „Baltic Shipping“ Europoje ir Baltijos jūroje iš viso operuoja 92 laivus. Per metus KLASCO priima vidutiniškai apie 200 šios kompanijos laivų, kurie kraunami Žiemos uoste esančiame terminale.
Šiais metais krauti 26 šios kompanijos laivai į skirtingus Švedijos, Danijos, Didžiosios Britanijos, Airijos, Ispanijos uostus.
Susitikimo metu aptartos esminės tendencijos bei ateities planai, aptartos naujos technologijos, padedančios greičiau ir saugiau atlikti krovos darbus, nes efektyvesnis krovos valdymas gali ženkliai sumažinti laivų stovėjimo laiką ir padidinti laivybos efektyvumą. Ateityje planuojama toliau plėsti komercinius ryšius.
„Žiemos uoste esantis terminalas yra puikiai pritaikytas kokybiškai ir greitai pakrauti laivus bei operatyviai užtikrinti logistinę grandinę lietuviškos kilmės kroviniams. Stengiamės, kad krovos procesai vyktų netrikdomi, nes mums labai svarbu atitikti klientų lūkesčius.
Esame suinteresuoti, kad į Klaipėdos uostą atkeliavę kroviniai per KLASCO terminalą operatyviai ir sklandžiai būtų pakraunami į laivus ir sėkmingai pasiektų AB „Achema“ klientus visoje Europoje.
Nuolat investuojame, modernizuojame technologijas, kad krovos ir logistikos procesai ateityje būtų dar sklandesni“, - akcentavo KLASCO generalinis direktorius Vitalijus Muštuk.
Rašyti komentarą