„Lipant į autobusą reikėjo nepatogiai statyti koją į tarpą tarp šaligatvio ir autobuso ant gatvės, autobusas neprivažiavo prie pat šaligatvio", - sako kelionės vargais dalinosi Vida.
Ją taip pat nemaloniai nustebino vairuotojo bendravimas, kuris į pastabą atsakė nevalstybine kalba - „nepatinka, nevažiuok!".
Klaipėdos viešojo transporto sistemą administruojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" atstovas Linas Poška paaiškino, kad tokiais atvejais autobusų keleiviai turėtų kreiptis, kad situacija būtų išnagrinėta.
Reikia aprašyti situaciją ir išsiūti el paštu [email protected]. Būtina nurodyti įvykio laiką, vietą, autobuso maršrutą ar valstybinį numerį ir kokia kryptimi jis važiavo.
„Tai reikėtų padaryti operatyviai, pageidautina per parą, kad būtų galimybė peržiūrėti autobuse įrengtų vaizdo kamerų įrašus ir objektyviai įvertinti situaciją", - sako L. Poška.
Anot jo, ginčytinų situacijų Klaipėdos viešojo transporto sistemoje pasitaiko nuolat.
„Ne visais atvejai kaltinimai pasitvirtina, tačiau jei nustatoma vairuotojo kaltė, vežėjui skiriamos baudos", - sako L. Poška.
Anot jo, sutartyse su vežėjais nėra numatyta konkrečių atstumų, kaip arti nuo šaligatvio turi sustoti autobusas, taip pat atskirai neužfiksuota ir kokia kalba turi bendrauti vairuotojai.
„Viešajame transporte galioja bendros šalyje aptarnavimo sektoriui taikomos normos ir taisyklės", - teigia L. Poška.
Jis atkreipia dėmesį, kad Klaipėdos viešuoju transportu pradėjo naudotis daugiau vyresnio amžiaus žmonių. Pirmiausiai tai siejama su lengvata, kuri taikoma 70 metų sulaukusiems asmenims. Jiems metinis bilietas kainuoja tik 10 eurų.
„Prie šių tendencijų turi prisitaikyti ir vežėjai", - teigia Klaipėdos keleivinio transporto atstovas.
Tuo tarpu kelione autobusus nusivylusi senjorė Vida sako, kad anksčiau būdavo laikai, kai autobusų vairuotojai būdavo mandagesni.
O kokiame autobuse aprašyta istorija įvyko? Ponia Vida sako, kad važiavo trim autobusais ir visais kelionė jai nepatiko.
Rašyti komentarą