Siekiama užtikrinti saugią perėją per geležinkelį ties Vitės kvartalu
„Apie tokio objekto reikalingumą kalbama jau ne vienerius metus, tačiau gyventojai iki šiol neturi galimybės saugiai kirsti geležinkelio bėgių. Mus jau pasiekė žinia, kad Susisiekimo ministerija planuoja skirti lėšų šiai perėjai įrengti, o bendradarbiavimo sutartis su „LTG Infra“ bus svarbus žingsnis pirmyn siekiant įgyvendinti šį projektą, patvirtinimas, kad nei geležinkelininkai, nei savivaldybė nesitraukia nuo ketinimų užtikrinti, kad perėja pagaliau būtų įrengta“, - sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Bendradarbiavimo sutarties projektas bus teikiamas Klaipėdos miesto savivaldybės tarybai.
Pagal sutartį „LTG Infra“ įsipareigos siekti projektui reikalingų lėšų skyrimo, ieškoti finansavimo šaltinio, parengti techninį darbo projektą, inicijuoti rangos darbų pirkimą, užtikrinti, kad darbai būtų atlikti laikantis techninio projekto bei šalies teisės aktuose numatytų reikalavimų.
Savivaldybė taip pat įsipareigoja esant galimybei skirti lėšų, prisidėti ieškant reikalingo finansavimo šaltinio, atlikti projektui įgyvendinti reikalingus suderinimus, kompensuoti techninio darbo projekto parengimo išlaidų dalį, tenkančią savivaldybės sukurtam turtui.
Neišspręstas klausimas dėl pėsčiųjų perėjos per geležinkelį trukdo užbaigti ir triukšmo mažinimo sienelių įrengimą.
Neišspręstas klausimas dėl pėsčiųjų perėjos per geležinkelį trukdė pabaigti ir kitą projektą - triukšmo mažinimo sienelių įrengimą prie geležinkelių. Sienelės nepabaigtos įrengti, nes būtų reikėję užtverti vieno lygio praėjimą per geležinkelį ties Vitės kvartalu.
Projektuotojų pasiūlyti alternatyvūs praėjimai pėstiesiems būtų pridėję daugiau nei pusės kilometro lanką iki Herkaus Manto gatvės viaduko, kuris nėra pritaikytas žmonėms su negalia arba apie 1 kilometro lanką iki Kretingos - Šaulių gatvės pėsčiųjų viaduko.
Rašyti komentarą