O pas mus Ignalinoj po Naujųjų važinėsim dykai. vat. 0 bilieto kaina. pavydėkit.
zosė
zosė,
bet tai krv kaip važiuot senam žmogui su knopkiniu telefonu????
Sigitas
Sigitas,
Tai kad kitiems metams rasis taupymo sprendimai keleiviams 2024 metams nesakyčiau kad tai miestiečius ir svečius guodžia. Vienas iš pagrindinių Klaipėdos mieste yra veiksnių , tai miesto keleivinių transporto grafikai. Klaipėdos miesto Všį "keleivinis transportas" įmonė yra antiek tuos grafikus "suraukia-suspaudę", kad keleivius vežantieji vairuotojai neturi laiko pasinauduoti WC budele, perkasti-pavalgyti deramai ir turėti leistina optimalu laiką prasimankštinti. Todėl ir įdomu t.y. ir koks tas išminčius "beprotis" tuos grafikus "suraukė-suspaudė" ???!!! Taip pat įdomu t.y. ar tos Klaipėdos miesto Všį "keleivinis transportas" darbuotojai yra pravažiavę visų miesto maršrutų pagal dabar nurodyta grafiką ir ar jie pilnai atitinka pagal dabartinį grafiko laiką. Nes dabar Klaipėdos miesto gatvėse yra, be jokios sveiko loginio mąstymo, pristatytą-sumontuotą aibę šviesoforų, o žalio kelio po šiai dieną praktiškai niekur nėra. Ne gana to pagal technarių "bepročių" išmislą buvo sumanyta-sugalvuota nuimti šviesoforo žalias rodykles, o nuo tokio debiliško sumanymo tik dar labiau gatvėse susidaro autokamščiai. Ačiū Dievui prie dabartinio Klaipėdos mero tas beprotynas bus išspręstas ir reikia tikėtis kadi r kiti klausimai bus išspręsti. Ne ankstesnios dešimtiems metų valdymo stagnacija dabar Klaipėdos miestui labia brangiai kainuos. Taip kad bilietai ir jų pigumas, ar brangumas yra antraeilis veiksnys. Pagrindinis dabar veiksnys yra, tai Klaipėdos miesto transporto infrakstrutūros sutvarkymas.
atsibodo
atsibodo,
jau tas neniskis, kiek dar kenks miestui? gal tol kol visa miesta parkavimu apmokestins?
KAZYS
KAZYS,
Kenkėjas.
Kl
Kl,
O kaip su ukrainieciais? Toliau chaliavai?
Liet.
Liet.,
Driskius,dar poste Vaitkau męs už tave balsavime,
,
Šita Grubliauko ir liberalų draugelį Neniškilį seniai vyti reikia iš posto, laikai pasikeitė ir Lietuvoje, ir ypač Klaipėdoje. Nieko amžino nėra, ir tu Neniškis toje vietoje irgi, negrius už tai Klaipėda, kad išeisi lauk
pietietis.
pietietis.,
viskas gerai su transportu musu mieste. kad "ne ta koja" atsikelet ryte- tai jusu bedos.
Klaipedietis
Klaipedietis,
???? grubliausko akcininkas vis dar prie reikalų....???? *****, aš balsavau už pasikeitimus.... Liūdna....
iššifruojame
iššifruojame,
"pakėlėme kainas be gailesčio, dabar pulkite visi naudotis viešuoju transportu, nes tai pigu", kažkoks nesusipratimas tokią totaliai absurdišką žinutę transliuoti per visus laikraščius, tam dar, greičiausiai, taškant iš miesto biudžeto gautas lėšas.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
O pas mus Ignalinoj po Naujųjų važinėsim dykai. vat. 0 bilieto kaina. pavydėkit.
bet tai krv kaip važiuot senam žmogui su knopkiniu telefonu????
Tai kad kitiems metams rasis taupymo sprendimai keleiviams 2024 metams nesakyčiau kad tai miestiečius ir svečius guodžia. Vienas iš pagrindinių Klaipėdos mieste yra veiksnių , tai miesto keleivinių transporto grafikai. Klaipėdos miesto Všį "keleivinis transportas" įmonė yra antiek tuos grafikus "suraukia-suspaudę", kad keleivius vežantieji vairuotojai neturi laiko pasinauduoti WC budele, perkasti-pavalgyti deramai ir turėti leistina optimalu laiką prasimankštinti. Todėl ir įdomu t.y. ir koks tas išminčius "beprotis" tuos grafikus "suraukė-suspaudė" ???!!! Taip pat įdomu t.y. ar tos Klaipėdos miesto Všį "keleivinis transportas" darbuotojai yra pravažiavę visų miesto maršrutų pagal dabar nurodyta grafiką ir ar jie pilnai atitinka pagal dabartinį grafiko laiką. Nes dabar Klaipėdos miesto gatvėse yra, be jokios sveiko loginio mąstymo, pristatytą-sumontuotą aibę šviesoforų, o žalio kelio po šiai dieną praktiškai niekur nėra. Ne gana to pagal technarių "bepročių" išmislą buvo sumanyta-sugalvuota nuimti šviesoforo žalias rodykles, o nuo tokio debiliško sumanymo tik dar labiau gatvėse susidaro autokamščiai. Ačiū Dievui prie dabartinio Klaipėdos mero tas beprotynas bus išspręstas ir reikia tikėtis kadi r kiti klausimai bus išspręsti. Ne ankstesnios dešimtiems metų valdymo stagnacija dabar Klaipėdos miestui labia brangiai kainuos. Taip kad bilietai ir jų pigumas, ar brangumas yra antraeilis veiksnys. Pagrindinis dabar veiksnys yra, tai Klaipėdos miesto transporto infrakstrutūros sutvarkymas.
jau tas neniskis, kiek dar kenks miestui? gal tol kol visa miesta parkavimu apmokestins?
Kenkėjas.
O kaip su ukrainieciais? Toliau chaliavai?
Driskius,dar poste Vaitkau męs už tave balsavime,
Šita Grubliauko ir liberalų draugelį Neniškilį seniai vyti reikia iš posto, laikai pasikeitė ir Lietuvoje, ir ypač Klaipėdoje. Nieko amžino nėra, ir tu Neniškis toje vietoje irgi, negrius už tai Klaipėda, kad išeisi lauk
viskas gerai su transportu musu mieste. kad "ne ta koja" atsikelet ryte- tai jusu bedos.
???? grubliausko akcininkas vis dar prie reikalų....???? *****, aš balsavau už pasikeitimus.... Liūdna....
"pakėlėme kainas be gailesčio, dabar pulkite visi naudotis viešuoju transportu, nes tai pigu", kažkoks nesusipratimas tokią totaliai absurdišką žinutę transliuoti per visus laikraščius, tam dar, greičiausiai, taškant iš miesto biudžeto gautas lėšas.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.