Kretingos klubo ir Pinsko „Avtomobilist“ motobolo varžybos

Pristatyta Kretingos motobolo sporto bazės infrastruktūros atnaujinimo galimybių studija

Bendrovės „Geotaškas“ atstovai  architektai Paulius Juškelis ir Laurynas Vizbaras šią savaitę pristatė parengtą Kretingos motobolo sporto bazės infrastruktūros atnaujinimo galimybių studiją rajono vadovams, tarybos nariams, motobolo klubo atstovams.  

Pirminiais skaičiavimais, motobolo bazei atnaujinti ir sutvarkyti reikėtų apie 3 mln. eur, tačiau suma paaiškės, galutinai nusprendus, kokia bazė bus pasirinkta įgyvendinti.

Motobolo bazė įrengta prieš daugiau nei 40 metų, labai pasenusi, šiandien neatitinka nei techninių nei funkcionalumo reikalavimų. Nors Kretingos motobolo klubo ir Lietuvos rinktinės pasiekimai gana aukšti, tačiau organizuoti įvairius turnyrus galimybės nėra, nes būtina kompleksiškai atnaujinti motobolo bazę.

Bendrovės „Geotaškas“ atstovai pristatė 3 motobolo sporto bazės infrastruktūros būklės gerinimo ir esamos teritorijos vystymo variantus, atsižvelgiant į investicijų dydį, esamos infrastruktūros plėtros poreikį, potencialią naudą ir kitus aspektus bei nurodant sporto bendruomenės poreikio patenkinimo rodiklius: minimalios investicijos (klubas), vidutinės investicijos (klubas + bendruomenė), didelės investicijos (klubas + privatus investuotojas + nacionalinis lygmuo).

Pirmojo pasiūlymo vizijoje numatomas esamos infrastruktūros atnaujinimas: motobolo aikštė su kai kuriais naujais elementais – vaizdo ir garso įranga, kamuolių gaudyklėmis, tribūnomis, patalpomis klubo veiklai ir nuomai, motokroso-supermoto trasa ir kt.moto

Antrajame variante numatoma papildoma infrastruktūra vietos bendruomenei: pasivaikščiojimo takai, žaidimo, sporto aikštelės, įvairių renginių (pvz. koncertų) organizavimo infrastruktūra, scena, čiuožykla ir panašios pramogos. Taip pat numatoma objektų nuoma kitoms komercinėms veikloms – parodoms, mugėms ir panašiai.moto

Trečiojo varianto atveju numatomos didelės investicijos, iš esmės pakeičiančios objekto mastą, leidžiančios tapti vienu iš 2 Nacionalinių motosporto centrų, generuojančių didesne pajamas. Šios alternatyvos atveju reikalingos naujos, šalies mastu išskirtinės supermoto-motokroso trasos įrengimas gretimuose sklypuose.moto

Pristatymo metu taip pat buvo apžvelgta motobolo klubų situacija Vokietijoje, Olandijoje ir Prancūzijoje. Pasak bendrovės „Geotaškas“ architektų motobolo klubai Vakarų šalyse dažnai teikia papildomas maitinimo, dirbtuvių paslaugas – veikia sandėliai, technikos dirbtuvės, kavinės, parduotuvės.

Susitikimo dalyviai nutarė pratęsti galimybių studijos terminą iki rudens, kai bus žinoma į kokius ES fondus bus galima pretenduoti.

Sidebar placeholder