„Tyrens Lietuva“ už 1,6 mln. eurų rengs ir „Via Baltica“ Panevėžio aplinkkelio teritorijų planus
Tokiu būdu įmonė už bendrą 5,8 mln. eurų sumą parengs maždaug 160 km ilgio ruožų nuo Kauno iki Latvijos sienos inžinerinės infrastruktūros vystymo planus.
Valstybinių kelių valdytoja „Via Lietuva“ BNS pranešė su „Tyrens Lietuva“ pasirašiusi trečią tokią sutartį – šiemet kovą buvo pasirašytos dvi: 2,2 mln. eurų (su PVM) vertės – dėl kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai, 2 mln. eurų vertės – dėl kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga.
„Taip žengiame pirmą, bet labai svarbų žingsnį šiuolaikiško, saugaus ir europinius standartus atitinkančio keturių eismo juostų kelio link“, – pranešime sakė laikinasis „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Martynas Gedaminskas.
Specialieji planai turės būti parengti per dvejus metus.
Rekonstruojamuose ruožuose numatoma įrengti po keturias eismo juostas su jungiamaisiais keliais, žiedais, tvoromis nuo gyvūnų bei apšvietimu. „Tyrens Lietuva“, be kita ko, apibrėš tam reikalingas teritorijas, kad magistralė atitiktų Europos Sąjungos transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) standartus.
BNS anksčiau skelbė, kad rekonstruojant 40 kilometrų ilgio „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos jau baigti trys iš keturių ruožų – 28,5 km magistralės. Paskutinė atkarpa bus baigta atnaujinti šiemet.
Daugiau nei 39 km magistralės dalis nuo Kauno iki Marijampolės baigta tvarkyti 2018 metais. Visą „Via Baltica“ rekonstrukciją planuojama baigti iki 2030 metų.
„Via Baltica“ yra transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 kilometrų, iš jų 269 kilometrai – Lietuvos teritorijoje.

Rašyti komentarą