„Mano būstas"

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba šalina gedimus, gelbsti į bėdą patekusius žmones

(3)

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba.

Tačiau pasitaiko ir nekasdieniškų situacijų, kai tenka pamiršti profesinius įgūdžius ir gelbėti į bėdą patekusius žmones ar gyvūnus.

„Mano BŪSTUI“ priklausanti nuosava avarinė tarnyba – vienintelė tokia visoje Lietuvoje. 24 valandas per parą, be poilsio ir švenčių dienų budintys ekipažai užtikrina, kad įvykus gedimui daugiabučių gyventojai sulauktų operatyvios ir savalaikės pagalbos. Tuo rūpinasi pusšimtis tarnybos darbuotojų, pasirengusių padėti bet kuriuo paros metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms.

Avarijų likvidavimas – mažiau nei per 1 val.

Moderniomis darbo priemonėmis aprūpinti avarinės tarnybos ekipažai vien praėjusiais metais gelbėti gyventojų turtą vyko daugiau nei 23 tūkst. kartų. O tai – daugiau nei 60 atvejų kiekvieną dieną.  

Daugiausia iškvietimų  - 9337 – pernai užfiksuota dėl gedimų nuotekų sistemose. Šildymo ir karšto vandens sistemų gedimus tarnyba vyko šalinti 4537, šalto vandens – 4087, elektros – 4032 kartus.

Nepaisant didelio avarijų skaičiaus ir pagalbos prašymų, įmonės tarnyba kasmet gerina rodiklius, susijusius tiek su reakcijos laiku, tiek su gedimų šalinimo terminais.

„Mano būstas"

„Mano BŪSTAS“ nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir 2021 metų statistika, kuomet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas, nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos, buvo 41 minutė. Tuo metu vidutis brigados reagavimo laikas, nuo užregistruoto pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – vos 67 minutės“, - sako įmonės direktorius Mindaugas Genys.

Padeda žmonėms, gelbsti gyvūnus

„Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbuotojai ne tik šalina techninius gedimus. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai tenka padirbėti ir žmonių, ir į bėdą patekusių naminių gyvūnų gelbėtojais.

Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui.

„Sykį darbuotojai atvyko šalinti gedimą ir pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes sugedo liftas. Mūsų vyrai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki durų. Štai toks, rodos, paprastas, tačiau tikrai žmogiškas poelgis“, - pasakojo „Mano BŪSTO“ vadovas.

Neretai avarinės tarnybos specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ar net gelbėti sužeistą gandrą. "Visi esame žmonės, todėl kartais tenka atlikti ne tik tiesioginį darbą – lokalizuoti avarijas, bet ir padėti į bėdą patekusiems žmonėms bei gyvūnams“, - sako M.Genys.

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba 24 valandas per parą, be poilsio ir švenčių dienų užtikrina, kad įvykus gedimui daugiabučių gyventojai sulauktų operatyvios ir savalaikės pagalbos.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder